Mayhem Soap Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hei tenkte jeg ville opplyse om et fantastisk 2.1 anlegg til data (eventuelt bærbare enheter) - VideoLogic Sirocco...dette er saker.. logg in på http://www.videologic.com og se på de... Dette gode sager, pen lyd, godt trøkk og meget stram og fin bass...den med følgende forsterkeren er enorm, men den gjør sakene sine. Har ikke sett dette til salgs i Norge, men jeg bor for øyeblikket i England og kjøpte det her... Engelsk kvalitet (jeg nevner B&W og Rotel...) Hold dere unna SoundWorks, ihvertfall de små modellene. Er det noen andre som har prøvd disse? Lenke til kommentar
rXtotal Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Har VideoLogic Sirocco Crossfire som jeg kjøpte for kr. 1250,- på Bidlet. Er veldig godt fornøyd med dette settet. De selger VideoLogic på Databutikken. [ Denne Melding var redigert av: rXtotal på 2002-04-29 07:08 ] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Er det såå bra? Har vært og sett på flere "pc anlegg" men har ikke funnet helt det eg er ute etter mens nå har eg endelig funnet det. Det er en Logitech Z-560 som er THX godkjent!!!! den yter hele 400watt RMS!!!! det er **** meg bra altså. settet veier 21kg. så det er solide greier. Du kan nesten ikke skaffe deg dette hvis du bor i en leilighet, det er for ekstremt, du kommer til plage livet av naboene her er link til digi.no der den ble testet. http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/dd20020426...834_er_78715037 Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Har også Sirocco Crossfire. Er kjempefornøyd med det. Har kjempelyd. Fikk det billig på bidlet her også. Gå for Videologic produkter, de er kjmepebra. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hei! Jeg har selv Altec Lansing ATP3 (2+1) å stortrives med dette. Det er ikke akkurat noe hjemmekino, men lyden er mer enn bra nok til pc spill og vanlig musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå