iCar Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hei! Kjøpte meg nettopp denne type hd kabinett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123721&view=detailed Men jeg har problemer med å få den til å funke. Den blir funnet i xp men den klarer ikke å finne en eller annen driver som gjør at den ikke blir installert ordentlig. Noen som vet hva feilen kan være?? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 B. Driver Installation Guide (FOR PC) No Drivers needed to be installed under Windows ME / Windows 2000 / Windows XP operating system. Hmmm har du prøvd å skippe Driverinstalleringa og prøvd å overføre fordet? Prøvd på en annen Xp pc ? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 ja har prøvd på 2 forsjellige pcer, har også prøvd å sette inn et annet disk i kabinettet, men uten resultat. Kan det ha noe å si om at jeg ikke formaterte disken før jeg satte i kabinettet? Lenke til kommentar
blubi Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 I de fleste eksterne kabinetter jeg har forsøkt må jeg sette pins på disken som master, forsøk det. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Hmm husker ikke helt hvor den stod, men skal skjekke d, kommer tilbake hvis d ikke hjalp. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 huska å partisjonere disken? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 huska å partisjonere disken? hmm trokke jeg partisjonerte disken, men skal det ha noe så, siden når den finner eksterne disken i xp, så hører jeg at disken ikke er på i det hele tatt. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 nå har jeg sjekka, den stod på master, men jeg har ikke partisjonert disken. Den finenr eksterne enheten i xp, så skal denne isntallerer usb driverern for den så plutselig dukker det nn feil mld om at det oppstod en feil og enheten vil ikke virke. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har du innstallert SP1 for USB 2.0 støtte? SP2 kom forøvrig ut igår. Alltid greit å prøve når man har "mystiske" problemer. Dukker disken opp i "Disk Managment"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå