Gå til innhold

Finns det musikk som virkerlig river i subene?

tbend

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En låt som virkelig sender bass elementene på langtur er Hypertraxx - Paranoid (russenmafia remix)

En som virkelig snudde på mine innvoller var Joy Kitikonti - Joy Energizer (men denne funker ikke like bra på alle anlegg)

En annen låt jeg kommer på i farten:

Rollergirl - Eternal Flame (vet det er rollergirl, men hør på bassen da! :love: )

Av album vil jeg anbegale Goliath Tour 04 Double CD! Anbefaler Cd'n mixet av Lady Tom. Den rocker!

Have a nice day!

Lenke til kommentar
Bynne å bli lei den gamle musikken min å vil ha nytt...

Vil ha noe Mellom Scooter og "ren" 40hz lyd hvis dere skjønner?  :dribble:

Er nok ikke helt inne i denne typen musikk (for gammel *s*), men vet om noe som kan gi en artig effekt om du har gode og sterke basshøyttalere.

Artist: Gary Numan

Sang: My Jesus (NB - det er -ikke- kristen musikk)

Album: Pure

Relativt slow låt tempomessig, men med en dyp basskomp som kan gi jordskjelvlignende opplevelser med gode nok høyttalere; og litt volum selvsagt ;-)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Massive Attack, Chemical Brothers, Prodigy. Pretty easy this one. Take any album from these bands and you'll experience the most devastating and earth-shaking amount of dynamics and bass you've ever heard. Since it is pure electronic Music, they can put a 30 Hz pure tone on their records without fear. Great records for breakin' in any HiFi system, be careful with that volume knob or your woofers will take off...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...