Hotvedt Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har en chieftech 340/360? watt som sto i et chieftech fulltower jeg har.. det er av den gamle typen, så grill "finnes ikke", dvs grillen ut skjært ut av selve kåpa.. denne bråker ikke så mye, men jeg lurer på om aspire'n bråker mindre? erfaringer? verdt å bytte? alt skal vel etter planen settes inn i et Thermaltake Tsunami kabinett.. har en 400wq-tech på filserveren, og kunne godt tenkt meg chieftech'n der.. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hmm... du bør i allfall kaste ut q-tech'en så fooooort som mulig Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 da mangler jeg 1.. men har sagt det før.. q-tech'n skal dø! Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Da finner du en annen en en plass Evt. bestiller en ekstra aspire Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Lat min q-tech psu få leve Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Lat min q-tech psu få leve Haha, da lever ikke resten av pc'en lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå