Gå til innhold

Skjermkort pris i asia


Furyfax

Anbefalte innlegg

Faren min jobber på en båt som nå er pa vei til thailand, og jeg hadde tenkte til å gå til innkjøp av et nytt skjermkort i disse dager, men så kom jeg på ideen at kanskje faren min kunne kjøpe med seg et kort til norge.

 

Er det noen som vet hvordan pris nivået er i thailand med tanke på skjermkort. Kortet jeg tenkte jeg skulle kjøpe er ATI X800XT kortet.

Noen som vet om tilgjenglighet og pris på dette kortet i thailand ?

 

Mvh

 

Paul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faren min jobber på en båt som nå er pa vei til thailand, og jeg hadde tenkte til å gå til innkjøp av et nytt skjermkort i disse dager, men så kom jeg på ideen at kanskje faren min kunne kjøpe med seg et kort til norge.

 

Er det noen som vet hvordan pris nivået er i thailand med tanke på skjermkort. Kortet jeg tenkte jeg skulle kjøpe er ATI X800XT kortet.

Noen som vet om tilgjenglighet og pris på dette kortet i thailand ?

 

Mvh

 

Paul

Det er nok ikke mye billigere, faren min var der for en uke sia.

Tenkte på å gjøre det samme som deg, men tenk deg hvis kortet egentlig ikke funker eller hvis det blir ødelagt.

Fant ut at jeg betaler litt mer og er helt sikker på at garanti gjelder og at jeg kan returnere det nårsomhelst:)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvordan pris nivået er i thailand med tanke på skjermkort. Kortet jeg tenkte jeg skulle kjøpe er ATI X800XT kortet.

Noen som vet om tilgjenglighet og pris på dette kortet i thailand ?

Har vært der, tenkte jeg skulle kjøpe en laptop den gang, men var ikke kommet så kjøpte den ca. 1mnd senere tilbake i Europa. Prisene på datautstyr er relativt internasjonale, det du sparer vil være moms og litt på frakt (siden det lages i asia), men på et dyrt gfx kort er det siste minimalt. Dvs. om du ikke fortoller det som god skattebetaler ;) Se på US nettsteder på prisen i dollar. Den vil være ganske nære det + lokal moms...

 

Kjella

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...