Gå til innhold

Pcen starter ikke ?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et ibm hovedkort som jeg har satt i et kabinett med alt annent nødvendig hardawre. Alt var koblet til og jeg trykka på knappen ingenting skjedde. Men til nå har jeg funnet ut at det er når jeg kobler ATX kontakten til hovedkortet det ikke virker ? Hva er det som er gale nå ? Takker for hjelp!

Pcgutten

EDIT: Off-Topic: Gud for en varme det er her 42celcius i sola! :sick: Hvor varmt er det der du bor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, jeg vet jo at man kobler strøm og annent diverse til hk, men på ibm hovedkortet jeg har er det en plugg man kobler fast der hvor pwr sw og de er fast i pluggen, grei metode så slipper jeg og finne ut hvor leds kontaktene og det skal på hovedkortet. Angående at jeg ikke fikk strøm fant jeg ut problemet :) Som jeg tenkte meg var det en kortslutting under hvovedkortet er det masse loddeklumper og slikt, en hadde tydeligvis komt i kotakt med stålet og dermed kortsluttes, så nå er problemet fikset :) Angående hovedkortet: Hovedkortet har ikke noe tilgang til agp og det har innebygd skjermkort, kan dette innebygde skjerm greiene ta cs 1,5? (Skal på lan, min pc er blitt defet ) Og heter det bare innebygd skjerm utgang

?

Pcgutten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...