embark Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Hvis du har lyst til å irritere noen på LAN, sett på denne http://www.ebaumsworld.com/doodoocaca.html Hatt det mye morsomt med denne, må jeg si. Doodoocaca! PS: Dont watch this if you get easily offended! Endret 8. august 2004 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvorfor tenker jeg aldri på det der først? Syre, men ... ehm, genialt? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 genialt, men veldig irriterende(sikkert det som er meningen) Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 hva heter tråden? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hmm...noen burde blitt fratatt lisensen sin på Flash :!: Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 He he, likte spesielt kommentaren på slutten. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Seriøst! DEN VAR IRRITERENDE!! Hadde noen spilt den på et LAN jeg hadde vært på, konstant og høyt. Seriøst, tror faktisk jeg hadde gått bort til duden, slått ham i bakhodet så han hadde mista framtenna. Så tatt høytalerene hans og hoppa på dem, deretter en liten dråpte bensin og en liten flamme. You see the picture. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) En av mine favoritter. PS. Linken min funker ikke i opera. Bruk int.xpl Endret 10. august 2004 av L.. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Funker fint i Opera! hahah sykt bra da! stygg og irriterende lyd på han der buskemannen som var i jungelen Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) En av mine favoritter. PS. Funker ikke i opera. Bruk int.xpl Nåja. Funka ikke i IE hos meg, men helt fint i Firefox Endret 10. august 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
L.. Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 En av mine favoritter. PS. Funker ikke i opera. Bruk int.xpl Nåja. Funka ikke i IE hos meg, men helt fint i Firefox Øhh mente linken min da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå