Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Treigt trålaust nettverk

Anbefalte innlegg

Eg har problem med å få opp farten på ein av maskinane etter at eg installerte to stasjonære og ein ærbar i nettverk med SMC Barricade trålaus router. Det er den eine stasjonære som jamt ikkje kjem over analog fart, skjønt av og til fleskar han til med 730Mbt/s slik han skal, men for det meste i sirupmodus altså.

Den andre fungerer heilt greitt, og er sett opp på identisk måte. Begge maskinane har ein CNet CWP-800 trålaust nettverkskort, og viser topp signalstyrke.

Nokon som har idear til løsing på problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har problem med å få opp farten på ein av maskinane etter at eg installerte to stasjonære og ein ærbar i nettverk med SMC Barricade trålaus router. Det er den eine stasjonære som jamt ikkje kjem over analog fart, skjønt av og til fleskar han til med 730Mbt/s slik han skal, men for det meste i sirupmodus altså.

Den andre fungerer heilt greitt, og er sett opp på identisk måte. Begge maskinane har ein CNet CWP-800 trålaust nettverkskort, og viser topp signalstyrke.

Nokon som har idear til løsing på problemet?

Kan være forstyrrelser på kanalen. Prøvd å bytte til en annen kanal? Hvordan er signalstyrken og sånn der du oppholder deg? Har du prøvd å flytte deg helt inntil basen og se om det blir bedre da?

Lenke til kommentar

Eg har prøvd fleire kanalar, og signalstyrken er på topp heile vegen, når det er kontakt. Eg har reinstallert drivaren på CNet-kortet med hell eit par gonger, og det har vore full sprut....ei stund. Tilfeldig, kanskje...sikkert ikkje eit drivarproblem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...