Kharan Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 En stor takk til Dozer for å ha gitt meg tips om hva jeg hadde glemt. :smile: Jeg fikk satt inn avstandsstykkene og montert HK + deler - vips, så var maskinen oppe og gikk. Et lite irritasjonsmoment er det jo at når maskinen har vært av en lengre periode og jeg slår den på, så nekter den å boote. Må resette den en gang eller to før den kommer skikkelig i gang. Noen som vet hva dette skyldes og hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 hei hva med å prøve å Flashe bios... funket for meg :smile: Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. november 2001 Forfatter Del Skrevet 6. november 2001 Jo, jeg kan alltids prøve! Men jeg har aldri gjort slikt før - som min forrige post sikkert antyder er jeg heller ny når det gjelder PC og hardware. Etter det jeg har lest i andre poster her så måtte flash + evt. BIOS-oppdatering lastes ned på en bootbar diskett, samt at alle enheter unntatt floppy skulle kobles fra? Jeg setter også her pris på hjelp, selvsagt. :smile: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 hei igjen da jeg flashet min bios koplet jeg ikke fra noenting jeg bootet med min gamle win 98 boot disk og la inn flash og oppdatering på en egen floppy disk. det funket fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå