Gå til innhold

Q- tech vannkjøling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spesifikasjoner:

Vannkjølingssystem for AMD XP og Intel P4

Perfekt til overklokking på grunn av ekstrem kjøling

Lukket vannsirkulasjon

Inkludert kabler for å teste riktighet av operasjoner

Alarm ved viftestopp

Lett påfyll av vann (med indikator)

2 Low Noise vifter (32,5 dB), med hjullager

Passer i 5 1/4" brønn

Produktstørrelse: 226 x 143 x 45 mm

Størrelse kjøleenhet: 52 x 52 x 35 mm

LOL

Lenke til kommentar

Ettersom det er Q-tec vil jeg tippe systemet kommer ferdig inngrodd i alger elns.

Det er iafall en rekke teite ting du må leve gjennom.

Ta Q-tec psu som eksempel

De er ikke stabile nok til å kjøre 3dmark03 ~~ (550watts psuene @ 350wattsload)

Lenke til kommentar

Kunne ha vært litt gøy og kjøpt det produktet, testet det og brukt angrefristen for å få pengene tilbake :ermm: se om det er så perfekt til overklokking som dem skal ha det til :tease:

Må også si at kjølinga må jo være ypperlig hvis du fester den i 5\1 brønna, hvor skal viftene få frisk luft ifra? :innocent:

Endret av HuzZzla
Lenke til kommentar
Kunne ha vært litt gøy og kjøpt det produktet, testet det og brukt angrefristen for å få pengene tilbake :ermm: se om det er så perfekt til overklokking som dem skal ha det til :tease:

Må også si at kjølinga må jo være ypperlig hvis du fester den i 5\1 brønna, hvor skal viftene få frisk luft ifra? :innocent:

ja hehe, det står jo på siden der, at settet er bra for overklokking på grunn av ekstrem kjøling.. *le seg skakk*

Lenke til kommentar
Kunne ha vært litt gøy og kjøpt det produktet, testet det og brukt angrefristen for å få pengene tilbake  :ermm:  se om det er så perfekt til overklokking som  dem skal ha det til  :tease:

ja hehe, det står jo på siden der, at settet er bra for overklokking på grunn av ekstrem kjøling.. *le seg skakk*

lol

Lenke til kommentar

tror de q-tech folka skal gi beng i å finne opp smarte løsninger som er billige jeg, husker i fjor, da var jeg litt noob når det gjalt pc, skulle ha ny strømforsying, så en q-tech 400watt twinfan, tenkte, " den der måå være gEEErn, skulle til å kjøpe den da jeg fant ut at jeg mangla litt cash, kosta 400 trur jeg. Takker Gudene for at jeg ikke kjøpte den

Lenke til kommentar

Hmm, alle slakter dette settet uten å hverken ha sett, testet eller en gang lest en test om produktet...

Jeg har heller ikke testet dette Q-tec settet, men jeg kjøpte et brukt kit fra Titan (500,-) Det er bygget opp på en lignende måte og gjør faktisk en grei jobb.

Kjører nå en XP-M 2400+ på 2,5 Ghz @ 1,8 Vcore og har Load temperatur på ca 53 grader med 25 grader i rommet, og viftene på laveste hastighet = nesten lydløst.

Jeg kan kjøre helt vifteløs kjøling med opptil 1,5 Vcore = 2175 Mhz og likevel holde load temperatur godt under 60 grader.

Jeg vet at disse settene ikke kan henge med de "store" vannkjølingskit'ene, men de fungerer faktisk helt greit til de er laget for, nemmelig å gi brukbar kjøling med minimal støy, samt å være lette å montere og flytte på.

Grunnen til at jeg kjøpte kit'et er for å få lydløs vannkjøling i HTPC'en, og der er det ikke plass til store radiatorer og 120mm vifter. De testene jeg hittil har kjørt er med hovedenheten utenfor kabinettet, men med litt gjenomtenkt plassering og modifisering så tipper jeg at resultatet kommer til å bli meget bra :-)

Endret av 356speedster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...