Izor Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Topic sier det meste. Hvor mye må jeg ut med minimum? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Flytter tråden til "Bil og motor -> Annet" Passer bedre der, da dette ikke har noe med kjøp eller salg av mc å gjøre. Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg vil tenke at rundt 8000 kroner er et minimum. Men dette avhenger av erfaringen din, og hvor mange timer du trenger. Noen bruker 10 k, andre opptil 15 k. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det kom på litt under 10k for meg. 2stk dobbelttimer og alt obligatorisk. Det bør nevnes at det var for snart fire år siden. Prisen har økt litt siden da er jeg redd. Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Pakkepriser som du ser rundt omkring er forøvrig ingen pekepinn, da disse ofte inneholder bare en brøkdel av hva du faktisk trenger. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå