Thomas J.L Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) jeg skal sette opp ftp server. men mangler noen deler. vet noen om butikker har gamle deler de hiver osv. mangler : skjermkort, floppy, nettverkskort (må vell kjøper), kvm switch (må vell kjøpes). tror dere en 40 + 4 gb holder. har amd duron 1.6 til overs, 40 gb hardisk, masse IDE kabler, cpu kjøler, en gammel qtec strømforsyning , cd rom, hovedkort, 256 ram, tastatur og mus. ser noen noe som mangler? Endret 11. august 2004 av wolfenkill Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Kabinett og skjerm?? ellers ser ivertfall ikke jeg noe galt der. Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ka med noen kabinettvifter og? Siden det er en server, så skal vel den stort sett stå på døgnet rundt, greit og ha det litt kjølig Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 skjerm?? ser du noe som kalles kvm switch der? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 det spørs jo hva du skal dele det.. 40gb er for mange i minste laget.. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 du finner nok det meste på qxl.no, eller hva med lagersalg hos psdata eller andre netshops.. får ting for en billig penge der.. 40GB burde holde til en grei ftp server.. kommer vel egentlig ann på hva du skal ha på den... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 tenkte hvis jeg skal lage fragmovie for noen at de bare la klippa inn dit. eller sakl jeg bruke den til å legge ting jeg har lyst til å dele innpå den mye lettere enn å sende over msn ellno. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 du finner nok det meste på qxl.no, eller hva med lagersalg hos psdata eller andre netshops.. får ting for en billig penge der.. takk for tipset Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 jeg blir til å bruke Windows 2003 Server. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 jeg fant et rimelig geforce2 grafikkkort til 200 spenn. godt kjøp. d burde jo holde til en ftp server Lenke til kommentar
gather Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 jeg blir til å bruke Windows 2003 Server. ush wintendo på en server.... men det er min mening :D Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 ush wintendo på en server.... skal jeg bruke linux da? Lenke til kommentar
PaiNKillaH Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ush wintendo på en server.... skal jeg bruke linux da? Hadde jeg vært deg hadde jeg bruk linux til server Debian / freeBSD eller slackware Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Trenger jo ikke kjøre server OS for å kjøre FTP-server. Windows 2003 Server er jo ganske dyrt.. hvis du ikke skal bruke piratkopi da Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Windows 2003 Server er jo ganske dyrt.. hvis du ikke skal bruke piratkopi da Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 foresn hvor mye koster windows 2003 server?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå