Gå til innhold

"XPC SN41G2 HOVEDKORT"

metakid

Anbefalte innlegg

[font="Optima"]Lurer på om d er noen "XPC" brukere der ute som kan være behjelpelig m et problem jeg har m min Shuttle XPC SN41G2...
Hovedkortet er visst gåen slik at jeg trtenger et nytt et...er d noen som vet hvor d er mulig å få kjøpt slike?
Hadde vært meget takknemlig hvis d var noen der ute som kunne gi meg et svar på d. [/font]

[font="Optima"][font="Courier"]PS: Hvis noen kunne tenke seg å selge sitt hovedkort av den typen jeg er ute etter så er jeg meget interessert...[/font][/font]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om d er noen "XPC" brukere der ute som kan være behjelpelig m et problem jeg har m min Shuttle XPC SN41G2...

Hovedkortet er visst gåen slik at jeg trtenger et nytt et...er d noen som vet hvor d er mulig å få kjøpt slike?

Hadde vært meget takknemlig hvis d var noen der ute som kunne gi meg et svar på d.

<span style='font-family:Courier'>PS: Hvis noen kunne tenke seg å selge sitt hovedkort av den typen jeg er ute etter så er jeg meget interessert...</span>

Har du vurdert å kontakte forhandleren hvor du kjøpte det, eller Shuttle sin support?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...