salms Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Var inne på bootdisc.com og lasta ned oppstartsdiskett til win98, men den funker ikke. Noen som har noen andre forslag til hvor en kan få lasta ned en som funker? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvis du kjenner en annen som har W98, kan han lage en oppstartsdiskett til deg........ Lenke til kommentar
Folo Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) slettet Endret 8. august 2004 av Folo Lenke til kommentar
salms Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Hvis du kjenner en annen som har W98, kan han lage en oppstartsdiskett til deg........ Det er jo greit å tenke seg til, men hvor mange er det som har win98 innstallert på maskina si for tiden, da? Ring om du kjenner noen Lenke til kommentar
JonH Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Hmm, har fortsatt Dos 6.22 og Win 3.11 installert på en nokså gammel pc, jeg... Men jeg har også Win98 og XP på en nyere... Mulig jeg kommer til å installere Linux på den etterhvert og sette den opp som brannmur. Endret 8. august 2004 av JonH Lenke til kommentar
Snask Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Du finner vel noe mer brukans på http://www.bootdisk.com/ tenker jeg Lenke til kommentar
nisser Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har du ikke CDen da? Sett den inn og start fra den. Du må kanskje inn i BIOS og endre bootsequense for å starte fra cdrom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå