Gå til innhold

masse artifacts ....

Anbefalte innlegg

jeg lurer bare på hvorfor jeg etter en tid får MASSE artifacts etter å ha spilt f.eks battlefield vietnam????? :(:(

jeg har et gf ti 4200 og dx 9.0b

har også klokket skjermkortet ca 5mhz på kjerne og minne

takker for all hjelp, er dritt lei av artifactsene nå :mad::mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
grunnen til at du får artifacts er nok fordi du har klokket den, sett tilbake klokkinga og prøv igjen..

også var det en ting:

har du nok kjøling? hvor mye ligger tempen på?

har ikke peil på hva slags temp kortet ligger på, men har ca 30-40 grader inni kabinettet

Lenke til kommentar
grunnen til at du får artifacts er nok fordi du har klokket den, sett tilbake klokkinga og prøv igjen..

også var det en ting:

har du nok kjøling? hvor mye ligger tempen på?

har ikke peil på hva slags temp kortet ligger på, men har ca 30-40 grader inni kabinettet

ok..30-40 er ikke så verst etter spilling ol...

men har du prøvd å klokke det ned igjen og sjekke om det kommer artifacts da også?

jeg tror at hvis du skaffer en kjøler til skjermkortet så går overklokkinga bedre og du slipper artifacts..

Lenke til kommentar
jeg lurer bare på hvorfor jeg etter en tid får MASSE artifacts etter å ha spilt f.eks battlefield vietnam????? :(:(

jeg har et gf ti 4200 og dx 9.0b

har også klokket skjermkortet ca 5mhz på kjerne og minne

takker for all hjelp, er dritt lei av artifactsene nå :mad::mad:

hmm.. mye støv og drit i vifta til skjermkortet?? :hmm:

Kan forårsake dårlig kjøling, og artifacts det.. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg fikk også enormt mye artifacts med Ti4200, spillet pleide å virke en stund, men så plutselig kom de. Jeg tok å kjøpte 9800Pro, og da virket det helt fint. Du kan jo prøve å skru instillingene ned på minimum.

PÅ MINIMUM??!!!!!

det vil jo lagge no helt sinnsykt vil det ikke det?

BTW::Takker for alle svar, det hjalp når jeg fikk klokka det ned til orginale innstillinger. men synes det va litt rart at det kom masse artifacts når jeg bare hadde stilt opp 5mhz.

prøvde med bare 1mhz etterpå. skjedde akkurat det samme. men på orig gikk alt fint.

takk for hjelpa folks

Lenke til kommentar
Hvilket program klokka du med?

rivatuner først, så prøvde jeg med powerstrip etter på med samme instillingene, fikk samme resultat

MASSE artifacts

Jaok, skulle egentlig tro det var klokkeprogrammet som gjorde det, men siden du har prøvd med rivatuner og powerstrip så..

Du kan laste ned coolbits, og prøve med det :)

Lenke til kommentar
Hvilket program klokka du med?

rivatuner først, så prøvde jeg med powerstrip etter på med samme instillingene, fikk samme resultat

MASSE artifacts

Jaok, skulle egentlig tro det var klokkeprogrammet som gjorde det, men siden du har prøvd med rivatuner og powerstrip så..

Du kan laste ned coolbits, og prøve med det :)

hvordan bruker jeg coolbits da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...