Cucumber Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hallo folkens. Skal kjøpe meg ny pc fra komplett som blandt annet inneholder denne DVD brenneren: NEC DVD recorder ND-2510A IDE Sort, Bulk DVD+R/+RW (Dual Layer) og DVD-R/-RW Da har følgende spørsmål: Kan denne DVD brenneren også lese og brenne cd'er? Takker Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ja, den brenner cder i 32x. I august kommer den nye nec brenneren som er raskere(16xdvdr). Skulle ønske jeg ventet Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 både leser og brenner cder... er ikke sikker men tror max write speed er 32x på cd. Lenke til kommentar
KyusS Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Jeg har hatt NEC ND-2510A i en måned nå, er veldig fornøyd så langt. Leser og brenner (32x) CD uten problem. Brenner DVD-R/-RW og DVD +R/+RW uten problem. Har ikke prøvd Dual Layer plater ennå, da de koster mer enn skjorta mi Endret 8. august 2004 av KyusS Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Okay, takker for svar. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 En full CD i 32x tok 5 minutter her, fantastisk raskt, det er samme som Plextoren (48x) klarte Digger denne brenneren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå