Gå til innhold

God nok specs til doom3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har nesten klin lik maskin som meg (hvorfor har du ikke skrevet ned grafikkortet? da er det umulig å si noe), og jeg kjører på High settings 1024x768 uten store problemer. Bare litt hakking første gangen brett loader og våpenanimasjonene starter. Etter det er det smooooth. Så det smarteste er å scrolle gjennom våpnene, virre litt rundt med musa, og fyre av ei kule eller to.

Har Radeon 9800Pro. Hakker litt av og til når jeg åpner dører.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Du har nesten klin lik maskin som meg (hvorfor har du ikke skrevet ned grafikkortet? da er det umulig å si noe), og jeg kjører på High settings 1024x768 uten store problemer. Bare litt hakking første gangen brett loader og våpenanimasjonene starter. Etter det er det smooooth. Så det smarteste er å scrolle gjennom våpnene, virre litt rundt med musa, og fyre av ei kule eller to.

Har Radeon 9800Pro. Hakker litt av og til når jeg åpner dører.

Argh, en til urutinert feil av meg!

Forandret prfilen min nå.

Det er et Asus v8840 Geforce4 Ti4400 128MB DDR

Fungerer helt fint på alle spill pr dags dato, men har ikke forsøkt DoomIII.

Kortet fyller vel snart to-årsdag :cool:

Lenke til kommentar
Det går fint å spille Doom 3 med det skjermkortet. Jeg spiller selv med ett Ti4200 kort på 1024*768 medium details. Det er fullt spillbart og ligger på ca 25-35fps

Lurer fordi jeg er helt blank: Er Ti4800SE bedre enn de to kortene? Er det ikke det samme bare med agp8*-støtte?

Lenke til kommentar
Det går fint å spille Doom 3 med det skjermkortet. Jeg spiller selv med ett Ti4200 kort på 1024*768 medium details. Det er fullt spillbart og ligger på ca 25-35fps

Lurer fordi jeg er helt blank: Er Ti4800SE bedre enn de to kortene? Er det ikke det samme bare med agp8*-støtte?

Tror det stemmer det ja! Forksjellen mellom 4x og 8x er er ikkje så stor ytelsesmessig heller. Men er jo altidd kjekt å ha da :thumbup:

Lenke til kommentar

Det funker, men ikke optimalt. Jeg bruker selv et GeForce 4200 64MB. og spiller på 640x480 med laveste teksturkvalitet. Grafikken er allikevel bra nettopp fordi så mye av spillopplevelsen ligger i lys og skygge. Regner med at du kan spille bra med 800x600, og muligens også høyere. Altså: det skulle gå fint. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...