Gå til innhold

problemer med explorer

PCen

Anbefalte innlegg

opplever mye bug med explorer, blant annet søkelinjer som legger seg på stadig så definerer den nye startsider osv.

jeg ser på programlisten at jeg har 2 Explorer instalert den ene heter

Internet explorer q832894

den andre heter

Internet explorer 6 SP1

Kan jeg fjerne en av disse, kan det være det som skaper problemer??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

endelig fått lastet ned noen oppdateringer, men fortsatt så har jeg de samme problemene som før i tillegg så er de nå endel sider hvor jeg ikke får opp all info, blant annet Yahoo mailen, der får jeg ikke opp innloggingsfeltene bare bakgrunn og bilde er så flere andre steder også.

Maskinen sto å lastet ned å instalerte oppdateringer i 7-8 timer uten å bli helt ferdig istad, jeg måtte tilslutt avbryte

hvaordan blir jeg kvitt spyware,,,

hmm ingen nettaviser heller kommer opp, bare reklamen!!

Endret av PCen
Lenke til kommentar

anbefaler deg til å bytte til opera eller firefox. Bruk Ad-aware og spybot til å fjerne spyware. Du bør bruke begge, da de utfyller hverandre relativt godt. Hijackthis er også ganske effektift. IE er et mekka for hijackers og spyware... t.o.m Microsoft har gått ut og sagt at man bør bruke en annen nettleser enn IE!

Lenke til kommentar

Bruk som sagt heller opera (eller noe annet om du vil. opera er en alternativ nettleser til Internet explorer. den kan du laste ned her: http://www.opera.com

nydelig browser!

her er et fint program hvor du kan fjerne uønsede søkebarer og lignende i IE

http://www.download.com/Advanced-Uninstall...tml?tag=lst-0-2

Det er kun en "tryout" som du kan bruke i 21 dager. Har prøvd dette programmet selv og det er et fint hjelpemiddel mot uønskede toolbars.. Men nå bruker jeg opera. så nå er det ikke noe problem lenger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...