Shuttle Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Jeg har ett powor color 9800pro Så det er ikke mulighet for att en hardisk kan tulle?litt plagsomt vertfall Endret 8. august 2004 av Shuttle Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Ikke for og mase,men noen så kan være så snill og hjelpe her,prøvd med ny cpu,og nytt hovedkort Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kanskje litt dumt spørsmål, men har du skjekka at alle IDE-kablene er helt tilkoblet eller andre kabler? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Ja og som han over meg sier, sjekk at alt sier bra i og gå over hele pcn te punkt og prikke *utogsoleseg* Endret 9. august 2004 av hauer Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Alt er sjekket 2 ganger,og har kjørt memtest i flere timer for teste minnet også nu Men det som er så rart att noen ganger kan den stå på lenge,og andre ganger bare noen min Endret 9. august 2004 av Shuttle Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Kan den strømtilkobliga på waterchill sette tulle,eller kan det være hovedkortet? Blir litt fortvilla Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har hatt samme prob. Fekk det rett etter ein re.install. Prøvde alt som du har prøvd utan hell. Nokon gonger 5 min. andre gonger ein time. Etter ny innstallering var problemet borte. P.S Har du noko i pci slottene? Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 hm..er ikke godt å si. Kanskje for svak strømforsyning? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 hm..er ikke godt å si. Kanskje for svak strømforsyning? Har denne psuen http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ASP520WSIL Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 - Sjekk etter støv/skruer etc mellom hovedkortet og kabinettet. - Sjekk powerkabler til disker/drev/skjermkort. - Sjekk vifter og kabling til disse. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 - Sjekk etter støv/skruer etc mellom hovedkortet og kabinettet.- Sjekk powerkabler til disker/drev/skjermkort. - Sjekk vifter og kabling til disse. Alt er sjekket,sjønner ikke noen ting Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Begynner å lure på om du har overledning ett sted. Sjekk kablene, pass på at du ikke har for mange ting kobla i en "rekke" hvis du skjønner. Sjekk også om eventuelle løse kabler kommer borti noe som kan gi kortslutning. Fikk du sjekka rammen som jeg nevnte tidligere? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Sjekk CPU, RAM og skjermkort. Det er de vanligste synderne. Dersom maskinen enten restarter eller starter igjen umiddelbart dersom du slår den på igjen er det neppe varme som er problemet. Ser andre har vært innom strømmen, så den lar jeg ligge. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Den starter ikke på nytt,den slår seg av og så må jeg starte den på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå