thomie6600 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 En somalier misforsto da konduktøren ba han stikke litt lenger bakover i trikken..... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Hæ? Edit: aha, han trodde sikkert det var raseskille på trikken da. HAHAHAHHAHAHHAHEHHEHEHHEHEHIHIHIHIHIHIHHIHI OMG LOLZOR LOOOL LUUUL Q`?=)#(%#(% Not funneyh. Endret 8. august 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ikke morsom, kun usmakelig. Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-ått! LarsP: er kanskje litt mer "usmakelig" å ha nazi-Goebbels som avatar? Endret 8. august 2004 av thomie6600 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 LarsP: er kanskje litt mer "usmakelig" å ha nazi-Goebbels som avatar? Kan du forklare hvorfor det er usmakelig. Han er en av mine store idoler, ikke på grunn av hans meninger, men hvordan han ytret de. Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Selv om han og Hitler var flinke til å overtale, så vil ikke det endre mitt syn på dem. De var syke mennesker. Syke mennesker kan ikke bli sett på som idoler - ihvertfall ikke når de er syke på den måten de var. Derfor er det usmakelig. Nazisme er usmakelig. Men for all del, man har hver sin smak..... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Syke mennesker? Er tanken på en overrase virkelig så fjern som alle vil ha det til? Darwin har hatt et par gode poenger oppetter årene. Uansett, jeg støtter ikke ideologiene deres, kun deres "vinnende personlighet". Joseph Goebbels og Adolf Hitler går inn i historiebøkene som to av de virkelig store personlighetene, på både godt og vondt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 han mangler bare en nisselue lars Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ikke morsom, kun usmakelig. Quoted for truth. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 hitler kunne det han drev med, som mange store leder andre var han mer eller mindre gal, jeg støtter på noen måter ideen om ett verdensdømme, ikke mange "små" land... men jeg støtter ikke måten han gjorde ting på, eller det meste annet han mente *noe jeg skulle si skulle ha stått her, men jeg lar være..* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 faktisk så var det bildet av goebbels så morro i seg selv at det ikke trenger noe "PS'ing" jeg mener...se på uttrykket hans da! præ hææ hææ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Som sagt, kongekis. Han er en sånn morsom krysning av Ed Gein og Ace Ventura. Når Goebbels kommer på party er det aldri et stille øyeblikk. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ..........hva var det egentlig denne tråden var om.... hitler eller somalier på trikken i kebabstan...? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 så sies det jo at hvis man møter en etiopier med gevær, er det bare å slappe av. han har mest sannsynlig ikke kuler i geværet sitt en gang. Men møter du en somalier med gevær er det bare å springe. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 hehehe.. den var faktisk ganske bra! heh Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 drit i bildet til lars, vitsen sugde hardt. off topic: er ikke vits å ødelegge en tråd med å begyne å diskutere noe helt annent. uansett, alle må få ha sin mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå