knutby Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sikkert en erfaring som er morsommere senere i livet:P Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Å ta med seg noe som så og si er 100% identiskt med et ekte håndvåpen på byen er ren idioti. Utseendemessig iallefall. Funksjonsmessig så er det et fåtall likheter mellom airsoft og kruttvåpen. Endret 8. august 2004 av sumptrollet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 hehe 20 og første gang på glattcelle jeg var 18 år eg en dag i + det var en fine plastikk trukket madrass og sove på det enste som plagde meg var at jeg ikke hadde tilgang på vann som kunne drikkes . man blir tørst dagen der på . Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 hehe 20 og første gang på glattcelle jeg var 18 år eg en dag i + det var en fine plastikk trukket madrass og sove på det enste som plagde meg var at jeg ikke hadde tilgang på vann som kunne drikkes . man blir tørst dagen der på . de er vel redd du skal drukne deg selv, jeg fikk ikke beholde belte på boksa engang.. Nei altså jeg driter langt i å være på glattcella ei natt, det jeg bryr meg om er den pokkers bota som kommer. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ja det er et dyrt hotell min natt koster 5500 men det hadde noen med di 3litrene med Hd eg hadde i sekken som di ikke ville tro var polvarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå