Haraldson Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) I alle fall http://www.skansetgata.com/casper/ Edit: Neh... Ingen av de fungerer. Endret 12. august 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Den første linken virker jo da Den andre har han bare glemt en "x" på. fikset link BTW, likte ikke helt det nye designet heller, men det var helt klart foredringer. Fortsett slik Endret 12. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Oi <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> Et godt råd: Kutt Frontpage, lær deg HTML og CSS. Ellers var siden blitt bedre, men langt fra perfekt. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Et godt råd: Kutt Frontpage, lær deg HTML og CSS. Hvordan har du egentlig tenkt folk bare skal "lære" seg HTML og CSS? Det er vel ikke bare å si, "Jada, nå skal jeg lære meg HTML og CSS.. lese noen ark, så er jeg klar " Skulle gjerne selv lært meg dette, men aner ikke hvor jeg skal begynne. edit: engelskkunnskapene er heller ikke de beste Endret 13. august 2004 av INGaR Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hmm, jeg bare leste litt og prøvde meg fram. Mine engelsk kunskaper er heller ikke så altfor gode, men jeg klarte å lese det meste med glans Man lærer fort av å lese noen sider å prøve seg fram.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Se etter CSS templates på nett, og les på W3Schools.org Det var sånn jeg lærte meg det. http://www.befs.no Endret 13. august 2004 av BeFs Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 www.w3scools.org www.htmldog.com Du kan begynne der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå