Gå til innhold

Ny hjemmeside - trenger tilbakemeldinger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Farger som ikke var så pene...

- I koden mangler doctype, og siden er bygd opp med tabeller. Fy fy.

- Headerbildet er ikke mindre enn 322.55 kB. Det er ikke akseptabelt.

- Menyen funker ikke ved a:link, og blir redselsfull ved a:hover på en av linkene, da alt forskyver seg.

- Egentlig er koden så deprimerende, at jeg vil anbefale deg å lære deg HTML og CSS: http://htmldog.com/

Beklager...

Lenke til kommentar

- header passet ikke så godt med resten av siden

- header var også bmp, ikke så bra siden det er så stort

- skriften var litt uleselig

- fargevalget var vel ikke et av de beste

- kanskje skifte hover, siden alt for flytter seg

sorry.....

Lenke til kommentar

Nei, dette var ikke en side jeg kommer til å besøke igjen.

- Avføringsbrunt og grått..?

- Times new roman!

- Tables.. nei, jeg orker ikke kritisere mer. Start på nytt.

Edit: ikke ta det ille opp. www.w3schools.com - lær deg HTML! :thumbup:

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar

• Forskjellig tekststørrelse/bredde ved :hover er sjelden en god idé. IMHO er dette intet unntak ;)
  • Er det virkelig nødvendig å fortelle meg hvilken side jeg nå har valgt å se? ("You have chosen to view | Fanlistings")
  • Times New Roman? Nuff said...
  • Vrient å tyde linkene dine til tider. Generelt sett var linkene ganske ille. Fargen var fæl både til vanlig og ved mouseover
  • Litt padding og kanskje en border hadde gjort seg i den der "updates-boksen" til høyre
  • Headern var ikke så mye å hoppe i taket for.. Dessuten er en 322kB stort bmp-bilde heller ikke et sjakktrekk...

Alt-i-alt: Start over. Sorry, men dette var ikke noe særlig å se på :no:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

hi..

- the metadata OK, besides missing the most important one - doctype :-)

- CSS style not used at all.. would be much easier for you to dochanges later on if you had all the layout and design code in one CSS separate from main contents..

- tables design..? try to have look on design by DIVs.. its more powerful and user friendly (not so much data to transfer)

- colors font/background not choosed OK, hard to read

- missing some graphical interface, right menu could have at least a bit padding, header could have a bit diff color..

- rollover links makes them bold (in top menu) - better to avoind using this, its misleading users and the output effect is nothing :-)

..just a few comments, hope it helps to rebuild it into a better site..!

l@ci,

webaudit.lacina.net

Lenke til kommentar

Fikk bare negative tilbakemeldinger omtrent jeg å. Men du kan sikkert gjøre om fargene litt. Ikke for å vere negativ. Jeg syns folk her er så negative med alt. Litt posetive tilbakemeldinger er også nødvendig. Hvordan type koding er det du har brukt på siden. Jeg har litt lyst på slikt design på siden min jeg å! (bare i litt andre farger).

MVH. Daniel

www.home.no/danielsn (min hjemmeside)

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler deg å tegne først.!!

Tegn en rask skisse over hvordan du har tenkt siden skal se ut.!

Her vil du da oppdage noe kreativt ved dette, som gjør jobben bare mer morsomt å tegne det til slutt på PC. (Photoshop eller hva du velger).

Du har noe kjennskap til HTML, ingen tvil.. men har en del å gå på.!!!

Prøv å bruk CSS litt mer...

Når du har gjort det, kom tilbake og spør oss igjen.!!

Lenke til kommentar
Ikke for å vere negativ. Jeg syns folk her er så negative med alt. Litt posetive tilbakemeldinger er også nødvendig.

Så vi skal ikke være ærlige når vi kritiserer en side/fisk? (No offence, kallemax) :)

Edit: BTW, det skrives positiv ;)

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Så vi skal ikke være ærlige når vi kritiserer en side/fisk?

Ikke sån ment, men det er også viktig å ta med det posetive. :yes:

Bare så det er klart, jeg snakker ikke om siden til trådstarter.

Hele poenget med konstruktiv kritikk er å forbedre den omdiskuterte siden.

De fleste her på forumet vet dette, og akkurat derfor gir de den kritikken som blir gitt.

Det er ikke personlig i det hele tatt.

Jeg forstår godt hva du mener med dette, Daniel, men i blant er det rett og slett vanskelig, eller ikke vits i å prøve og dra frem noe positivt, da mange sider som blir postet for kritikk trenger en total remake uansett.

Når vi allerede er inne på temaet;

Kritikk er på en måte som en dialog, begge parter må yte noe.

Trådstarter kan ikke forvente å få top-notch respons på en side som er laget i whatever slags WYSIWYG-program (Frontpage, 1st Page etc..)

Folket her på forumet har lært mye det siste året, og en side som består stort sett av tag-soup (lite semantisk og strukturell kode) blir ikke godt mottatt.

Endret av SirIce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...