Herr Brun Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er det mulig? En klassekamerat sier at du ikke kan bruke AA/AF hvis ikke spillet støtter det, men jeg mener å ha hørt at du kan det? Kan noen hjelpe meg? Herr Brun Lenke til kommentar
Tycho Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ja det kan du, bare slå det på under instillinger for skjermkortet (i windows) Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det finnes spill som rett og slett ikke støtter FSAA. Splinter Cell gjør ikke det. Jeg er litt usikker på hvillke andre spill det gjelder, muligens også Halo, og Prince of Persia - Sands of Time. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det finnes spill som rett og slett ikke støtter FSAA. Splinter Cell gjør ikke det. Jeg er litt usikker på hvillke andre spill det gjelder, muligens også Halo, og Prince of Persia - Sands of Time. Hitman Contracts og.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Javel. Men de fleste spill gjør det eller? Og hvordan vet jeg hvilke som ikke gjør det? takk for hjelpen! herr brun Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 ATi har en liste med i release notes til driverene sine. Forcing on Anti-Aliasing (through the CATALYST™ control panel) in the following games will cause corruption. Anti-Aliasing is not compatible with the following games: · Prince Of Persia: Sands of Time · Splinter Cell / Pandora Tomorrow · Race Driver (TOCA) · Crazy Taxi 3 Men det er flere spill enn dette det gjelder, som nevnt Halo og NFS Underground med motion blur og/eller light trails. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå