Gå til innhold

Sony NW-HD1 tester

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Lurte på dette jeg også nå. Så den til salgs på euronics og også på sony sine sider. Den bør jo bli interessant nå som den støtter mp3 og wma.

Burde det ikke dukke opp en test på hw.no snart? :yes:

edit: fant en test her: http://www.the-gadgeteer.com/20gb-sony-walkman-review.html

Det viser seg selvfølgelig at den fortsatt ikke støtter mp3 (konverteres til atrac). En positiv ting er at den kan brukes som portabel harddisk ved at den dukker opp som en harddisk i filbehandleren, og at en da kan dra filer over til disken.

[space]

Endret av [space]
Lenke til kommentar

Jeg hadde denne spilleren. Kjøpte den på elkjøp for 4000.

Egentlig er det en egnial spiller! Overlegen batterikapasitet, svært liten. Og den ser ganske bra ut.

Men jeg var ikke helt fornøyd med spilleren, heldigvis har el-kjøp 30dagers returett.

Grunnene til at jeg byttet den og kjøpte iPod var:

-Man må ha med strømadaper for å koble den til Pcen med USB

-Den spiller ikke av mp3, du må convortere allt av musikk til sony sitt format. Tar litt tid

Det var mine hovedgrunner. sony sitt format er greit på noen områder, men den inneholder mye kopierings-sperre saker som gjør at du ikke har like mye muligheter med musikken du (sikkert lovlig har lastet ned)

Men det kommer jo ann på hva du prioriterer...

Du får en 40gb iPod til lavere pris og tja... Utenom batteri og størrelse mener jeg ipoden er best.

Lenke til kommentar
Jeg hadde denne spilleren. Kjøpte den på elkjøp for 4000.

Egentlig er det en egnial spiller! Overlegen batterikapasitet, svært liten. Og den ser ganske bra ut.

Men jeg var ikke helt fornøyd med spilleren, heldigvis har el-kjøp 30dagers returett.

Grunnene til at jeg byttet den og kjøpte iPod var:

-Man må ha med strømadaper for å koble den til Pcen med USB

-Den spiller ikke av mp3, du må convortere allt av musikk til sony sitt format. Tar litt tid

Det var mine hovedgrunner. sony sitt format er greit på noen områder, men den inneholder mye kopierings-sperre saker som gjør at du ikke har like mye muligheter med musikken du (sikkert lovlig har lastet ned)

Men det kommer jo ann på hva du prioriterer...

Du får en 40gb iPod til lavere pris og tja... Utenom batteri og størrelse mener jeg ipoden er best.

Det er jo ingen problemer når du slenger over mp3 filer, med tanke på authorization og slikt.

Den spilleren virker genial. Nesten 30timer !!! Knuser min IPod i bakken. Det er det jeg hater med IPoden, spilletiden. Vurderer å gå for denne Sonyen, men ikke før neste generasjon, da de kanskje kommer med større hd på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...