Gå til innhold

rød knapp på psu

Anbefalte innlegg

Sitter på lan, og en kompis som ikke fikk pcen på, måtte selfølgelig trykke på den røde knappen, gjøre om 12 til 230 volt eller noe (noe slikt vertfall) Det er en ferdibyggd compac pc...hehe, så lurer han/vi på kan det fikses? hva er ødelagt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

veit om andre som har gjort det samme

har mobba han masse for det

han bytta den tilbake og leverte maskina til dell, tok lang tid før den var reparert, men han fekk reparasjonen gratis, sjølv om han hadde brutt alle slike merkelappar for garanti

Lenke til kommentar
skru'n opp og bytt sikringen.. eller enda bedre, kjøp ny psu så blir u kvitt compaq psu'n :D

det hjelper nok ikke en døyt.... hvsi du tilfører dobbelt så mye spennig i forhold til hva den skal ha, går selvsagt mer...

hva med å kaste maskina :p var det ikke en compaq? :tease:

Lenke til kommentar
Hadde du vært i USA kunne du saksøkt Compaq, fordi det ikke stod noen advarsel om at du ikke måtte sette den på 115V :p

Svært god ide må jeg si :thumbup:

Jeg ville bare kjøpt ny psu å satt den i, men som andre har skrevet skjekk etter brente kabler og tegn etter skade!

En kompis gjorde samme feilen, jeg vurderer faktisk å kjøpte en billig psu bare for å få litt fart på div lan, sprenge minst en på hvert lan! Et sinnsykt bra show! :w00t:

Lenke til kommentar
Hadde du vært i USA kunne du saksøkt Compaq, fordi det ikke stod noen advarsel om at du ikke måtte sette den på 115V :p

Hadde han bodd i USA skulle den stått på 115v ;);)

Mvh

Stian F

Bla, bla... da kunne du saksøkt fordi det ikke stod at du ikke måtte sette på 230 :tease:

Endret av ok2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har selv klart å "komme borti den røde knapp"... rene fyrverkeriet :!:

Syns vertfall at den knappen skulle vert INNI kabinetter, så du må åpne pcen for å flytte på den røde knappen. Jeg vet om såååå mange som lurer på hva knappen er for og "bare tester" :p

Lenke til kommentar
Hva med å lage en fin switch som sitter foran på kabbiset som enkelt kan gjøres om til en "knus glasset:SELFDESTRUCT" mekanisme som faktisk funker..hihi...hvro fett hadde ikke det hvert da :dribble:

Knall god idè!

fyrverkeri knapp.. kan lett koste noen lapper per trykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...