Windoge Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hva er viktig for et kabinett når den skal ha vannkjøling? Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Morgen For min del er det plass,spesielt dybden.Spørs jo selfølgeli litt på hva slags vannkjøling du skal ha,størrelse på radiator osv. Personlig ville jeg ikke ha gått for noe mindre enn for eks ett "stort" miditower,type Lian Li/I&S. Ligger sikkert endel poster her under vannkjøling med mange gode ideer til hvordan å montere inn vannkjøling/plass/bilder. Snok litt rundt på forumet,utrolig mye flott under worklogs. Mange flinke folk utpå her,ikke noe problem å finne ideer iaf. /jan Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvis det er første gang du prøver på vannkjøling og skal stappe inn alle delene i kabinettet, ville jeg nok anbefalt å gå for et fulltower. Holder på med mitt første vannkjølingsoppsett nå, og begynner bli jævlig trangt inni den lille kassa mi Men. Man får plass til alt uansett, spørs bare hvor mye knot du er forberedt på Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Jepp, har akkurat bestillt et komplett sett i fra Mist. Når det gjelder plass tror jeg nok at mitt Thermaltake Xaser III vil ha en del plass til rådighet om jeg fjerner alle de mange kabinettviftene jeg har i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå