Paull Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 SP2 er vel ikke helt ferdig enda, men du kan jo alltids lage din egen ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 SP2 er vel ikke helt ferdig enda, men du kan jo alltids lage din egen ? Ah, da går jeg ut i fra at svaret er nei. Trodde SP2 var ferdig jeg, leser litt av hvert overalt. Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 SP2 er ferdig ja, men husk at det tar lang tid fra den er ferdig til sånt kommer på cd i norske butikker Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Ser det er XP med SP2 integrert ute på noen usenet servere allerede. Endret 8. august 2004 av Tommy Dreamer Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Man kan vel bare integrere den selv? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Man kan vel bare integrere den selv? det er ikke noe problem det. det går tilogmed å lage egne bootbare cd'er hvor en integrerer sp2... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Tenkte jeg skulle kjøpe en orginal XP Pro CD i butikken, kunne like gjerne være med SP2 tenkte jeg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Tenkte jeg skulle kjøpe en orginal XP Pro CD i butikken, kunne like gjerne være med SP2 tenkte jeg skal du kjøpe i butikken er det like greit å vente til en cd kommer med denne integrert... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Tenkte jeg skulle kjøpe en orginal XP Pro CD i butikken, kunne like gjerne være med SP2 tenkte jeg skal du kjøpe i butikken er det like greit å vente til en cd kommer med denne integrert... hvis han vil vente i 1-2 måneder da.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 eller hvis du allerede besitter en orginalcd med Xp kan du jo snekre det selv også.. så får trådstarter det idag,,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå