XtrubioR Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 ja.. jeg har enda det gode gamle spillet Might and Magic 6 i hylla.. etter at jeg hadde instalert det og greier, så skulle jeg spille.. det kommer opp feilmeldig (crash) hver gang jeg skal run'e det =\ så prøvde jeg å skifte Kompatabilitet til 95 (+ de andre) da kom det noe feil om mss32.dll..... noen som vet hva som kan være problemet? har sinnsykt lyst til å spille det igjen.. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 8. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 *HYYYYYYYYYYYL* Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Jeg hadde det samme problemet med might and magic 7, men så kjørte jeg det på software mode og det funka helt fint da Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 10. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 software mode? jeg får ikke åpna spillet i det store og hele Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...ght,and,magic+7 Håper det løser problemet Lenke til kommentar
Vocious Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Har MM:6, funker helt fint hos meg. riktignok cracka men det skulle vel ikke ha noe å si... :\ UTROLIG rått spill, helt forelska i MM:6 Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 12. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 hvordan fikk du det til å funke? hvordan crack? gi link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå