Elwiz Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Kom til å tenke på en sak... er det ikke noe sjangs for å knekke hk eller cpu med en tung kjøler? Har Volcano 12 og den veier vel en 7-800gram... Fikk noia for dette sånn helt pluttselig, tenk om den knekker Er ikke av den typen som flyr på LAN 8 dager i uka da, Men hvor mye tåler slike hk egentlig? Bør jeg ha noier for at det skal knekke? Hva kan jeg eventuelt gjøre for å forhindre dette? Anybody? MVH Christer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det skal mye til for å knekke et hovedkort, og med de gode klippsene som medfølger CPU viften sørger fort til at den holder seg der den skal være. Du skal ikke ha noe å bekymre deg for. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg tror jeg hørte noe snakk om at 500-600g var max, etter det kunne prosessorfestet ta kvelden om du beveger mye på kassa, dersom den bare stå på samme plass, kan du sikkert hive på Zalmann kjøler (Veier over 770g), eller liknende. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 min veier 650 gram og det går helt fint, tor ikke det skulle være no problem med en så stor kjøler,selv om det ikke er anbefalt med det fra fabrikanten. kjenner noen som har en kjøler og vifte som veier 975g han er bare litt forsiktig med å sette den ned for hart. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvis du ikke flytter mye på den, og er forsiktig går det nok bra. Selv foretrekker jeg å bruke de fire skrue-hullene rundt hovedkortet, men da må man velge andre kjølere . Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvis du ikke flytter mye på den, og er forsiktig går det nok bra. Selv foretrekker jeg å bruke de fire skrue-hullene rundt hovedkortet, men da må man velge andre kjølere . Nevn et eksempel på noen brae socket 754 kjølere hvor man kan benytte seg av dise 4 hullene da!? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 HAh knekke hket av kjøleren DET skal mye til ja for å knekke et hoved kort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå