Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Warcraft 3? Noen som spiller Warcraft 3 her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så langt øyet rakk var det CS klaner på forumet. Ingen her som spiller W3? Si fra her hvis du gjør det og har lyst på folk å spille med/mot.

Jeg liker forresten CS også, men ikke like godt som W3. :p

Spiller masse Warcraft 3 +tft, men da går det for det meste i custommaps. er vel egentlig ganske ræva på vanlige baner. Men som Artex sa vil du sikkert få større respons i warcraft 3 forumet. :yes: (Sier ikke at topicet er feilpostet av den grunn)

Forum -> Spill -> Spillforum - for de mest populære spillene -> WarCraft & World of WarCraft

Gå der og post på nytt.

Lenke til kommentar

Hei.

Det er en Warcraft III: The Frozen Throne klan her på forumet også. Gamercraft heter den. Alle som er fra Hardware.no/Gamer.no og alle de andre forumene i nettverket kan være med i klanen.

Hvis du vil bli med må du sende PM til en shaman/chieftain som kan invitere deg. Du må ha en konto med "gc-" foran.

Eksempel: gc-Luggage.

De som kan invitere deg er:

gc-vaskiZ

gc-JayHeM

gc-Midgetslayer

gc-Snikkbo

gc-Zythius

(Beklager hvis jeg glemte noen :p )

Send en PM til meg som sier når du kommer på battle.net slik at vi kan møtes.

Til slutt vil jeg si at det er heller dårlig med spilling nå om sommern. Blir nok mer til vintern.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Yo, dette var en ganske morro situasjon. Se her:

Nå nettop postet jeg på clan threaden din, men så denne først nå (har blitt lite gamer.no i det siste ^^)

Og for å gjøre det mere morro så kjenner jeg gc-jayhem fra før, spilt en del sammen faktisk. Har desverre ikke prata no me han i det siste, men men... Tar å wisper en av dere senere idag (er på dumme skolen nå). Så prates etterpå!

HAHA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...