LuggagE Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Så langt øyet rakk var det CS klaner på forumet. Ingen her som spiller W3? Si fra her hvis du gjør det og har lyst på folk å spille med/mot. Jeg liker forresten CS også, men ikke like godt som W3. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg spiller WC3+FT, men det er for det meste på LAN med venner og bekjente, går som ofteste i Customgames på internett Men tror du ville fått mer respons i WC3 delen av forumet Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Så langt øyet rakk var det CS klaner på forumet. Ingen her som spiller W3? Si fra her hvis du gjør det og har lyst på folk å spille med/mot. Jeg liker forresten CS også, men ikke like godt som W3. Spiller masse Warcraft 3 +tft, men da går det for det meste i custommaps. er vel egentlig ganske ræva på vanlige baner. Men som Artex sa vil du sikkert få større respons i warcraft 3 forumet. (Sier ikke at topicet er feilpostet av den grunn) Forum -> Spill -> Spillforum - for de mest populære spillene -> WarCraft & World of WarCraft Gå der og post på nytt. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hei. Det er en Warcraft III: The Frozen Throne klan her på forumet også. Gamercraft heter den. Alle som er fra Hardware.no/Gamer.no og alle de andre forumene i nettverket kan være med i klanen. Hvis du vil bli med må du sende PM til en shaman/chieftain som kan invitere deg. Du må ha en konto med "gc-" foran. Eksempel: gc-Luggage. De som kan invitere deg er: gc-vaskiZ gc-JayHeM gc-Midgetslayer gc-Snikkbo gc-Zythius (Beklager hvis jeg glemte noen ) Send en PM til meg som sier når du kommer på battle.net slik at vi kan møtes. Til slutt vil jeg si at det er heller dårlig med spilling nå om sommern. Blir nok mer til vintern. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Yo, dette var en ganske morro situasjon. Se her: Nå nettop postet jeg på clan threaden din, men så denne først nå (har blitt lite gamer.no i det siste ^^) Og for å gjøre det mere morro så kjenner jeg gc-jayhem fra før, spilt en del sammen faktisk. Har desverre ikke prata no me han i det siste, men men... Tar å wisper en av dere senere idag (er på dumme skolen nå). Så prates etterpå! HAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå