Rubex Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Skal nå installere FC 2. Da lurer jeg på om internett tilkoblingen blir konfigurert atomatisk slik at jeg kommer på nett med en gang, eller om det er mye kluss som må fikses før det er mulig.... Takker for svar Lenke til kommentar
bkak Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hva slags internettilkobling har du? Hva slags hardware bruker du for å koble deg opp? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 kommer selvfølgelig an på oppsettet. Hvis du har router og DHCP, og nettverkskortet ble oppdaget av installeren går det nok helt automatisk. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har ADSL tilkobling fra BKK. Linjen går gjennom et modem og en switch til pcen min som har et nettverkskort intigrert i HK som er ASUS P4C800-E Deluxe. Skulle det gå fint da? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Med mindre du har et meget sært nettverkskort, eller at bkk kjører et sært opplegg så skal ting fikse seg selv. Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Med mindre du har et meget sært nettverkskort, eller at bkk kjører et sært opplegg så skal ting fikse seg selv. kan du gi eksempel på eit "sært" nettverkskort? eg har eit som er på mitt MSI hovedkort, er det sært? eg forstår ikkje heilt det der med å installere drivere, må eg ikkje skrive inn fullt av kommandoer og slikt? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Stortsett har de fleste nettverkskort innebygget støtte i linuxkjernen, og da vil Kudzo (hardware-program som kjøres under oppstart, hvis jeg stavet det riktig) i fedora ta seg av å hente fram riktig driver. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Ok. Takker for svar Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 MSI pleier å ha broadcom. mitt 10/100 broadcom fungerer iallefall. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Stortsett har de fleste nettverkskort innebygget støtte i linuxkjernen, og da vil Kudzo (hardware-program som kjøres under oppstart, hvis jeg stavet det riktig) i fedora ta seg av å hente fram riktig driver. kudzu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå