Gå til innhold

Gainward 6800 Ultra extreme 450Mhz

Niclas

Anbefalte innlegg

Gainward GeForce 6800 Ultra 256MB DDR3 AGP,"Ultra/2600 Extreme GS"450mhz,Retail

Antatt lager

30.08 2004 5.603,00

Gainward GeForce 6800 Ultra 256MB DDR3 AGP, "CoolFX Ultra/2600 GS" 450Plus mhz, På lager

1 stk 7.549,00

ok 450plus ~~ ofc det er jo vannkjøling på den.. Men dette kan man jo feste på selv for langt under 2 tusen kroner!?!?!

Vil nesten tro det er bedre core på de 450mhz med luftkjøling og feit kobber plate.

Jeg har altids vært forelsket i gainward kort, nå skal jeg igjen ut med store penger snart... har vannkjøling også, men er meget i tvil om den vannkjølingsblokka på gainward-kortet er verdt 2 000 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

driter i alle kort under 450 mhz nå.

Nå er det _kun_ disse to det er snakk om.

Det med vannkjøling (som er 2k dyrere) er ikke klokket høyere.... men det skal ha potensiale for det~~ er ikke opplyst om hvor mye høyere.... Det er jo garantert at 450mhzern med luftkjøling klokker en god del høyere med vann eller ekstremkjøling.... og den er 2TUSEN billigere.... 50% av hva en vappochill koster nesten ^^

Lenke til kommentar

Skal du først bruke over 5tusen kan du like godt bruke 7500 :p

du merker vel kanskje at jeg ikke vil ha det dyreste dersom jeg kan presse noe tilnærmet det samme ut av det billigste :p

Endret av Niclas
Lenke til kommentar
det er ikke bare blokk på gainwardkortet . det er rad. pumpe. alt du trenger følger med.

ah ha! menneh har jo allerede det da -.- tror ikke jeg orker å ha enda en raddis når jeg har Black Ice extreme 2 raddis med 2stk 120mm vifter på og 1200L/T pumpe.

Lenke til kommentar

neida men hvis man ikke har vannkjøling fra før av er jo dette greit. jeg tror dangerden vannblokka til 6800kortene koster nermere 1000lappen da. men kjøp et uten du. menne hvorfor kjøper duet slikt når du har x800 allerede.

Endret av vegeto
Lenke til kommentar

Bråker ikke pc'ene deres mye med så mye dill dall?

For 7500kr kan du jo kjøpe en splitter ny pc fra prix (uten skjerm) med 9800 pro, amd 64 3000+ også videre.

Og jeg som trodde det å betale over 3000kr for et skjermkort var galskap.. :p

Kjøp deg heller den billigste utgaven av geforce 6800 (eller helst et enda billigere skjermkort med nesten samme ytelse), amd 64 3000+, 1 gb ram (ikke den super dyre deluxe typen) og resten som kabinett, hd, vifte kan være av "standard" typen, ikke sånne 2000kr kabinett hvor man betaler for å få den til å ta mer plass og bråke mer.

Jeg vedder på at hvis man kjøper dette istedenfor å kjøpe det "aller beste" som er overpriset til det høyeste, så har man 10000kr eller mer til overs etterpå.

De pengene kan man enten spare, eller bruke på en lekker 12" iBook eller Powerbook som er bærbar i forhold til de svære, bråkete, stygge og upraktiske kassene som ikke ser ut til å ha forandret seg siden de første pc'ene kom til verden.

:p

Da sitter man igjen med en Stasjonær pc som yter rimelig likt som den "super pc'en" og du slipper å stresse med vann kjøling for å få litt ekstra fps, for ikke å snakke om alle de viftene som ligger her og der og samler støv samt bråker masse.

Du har også en portabel, lydløs og snerten liten laptop som du kan ta med deg hvor enn du måtte gå.

Du sparer masse penger ved å heller kjøpe det "nest beste" enn å kjøpe det aller beste og supre som det går ann å handle til dags dato (og som faller i pris fortere enn noe annet)

:thumbup:

Endret av dennis88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...