zyp Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Kjekt å se at flere bruker dualscreen. Skal se om ikke jeg får mekka noen bilder senere i dag, eneste kameraet jeg har er et videokamera, kobla til capture som et hiqual webcam. Har egentlig ikke kommet i orden ennå, kom hjem fra ferie torsdag. EDIT: There you go: http://zyp.jvnv.net/pics/ Endret 18. august 2004 av zyp Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Kjekt å se at flere bruker dualscreen.Skal se om ikke jeg får mekka noen bilder senere i dag, eneste kameraet jeg har er et videokamera, kobla til capture som et hiqual webcam. Har egentlig ikke kommet i orden ennå, kom hjem fra ferie torsdag. EDIT: There you go: http://zyp.jvnv.net/pics/ æsj, png. Tok evigheter å laste ned. Bruk JPEG til bilder du..... :| Ellers så er det *stress* å gå inn på eksterne sider for å se bilde, lettere slik jeg og Bøb gjorde, ha en lite bilde i tråden Og Egil.......... Du vet hvor skuffet jeg er, skuffet, skuffet, skuffet. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Oh, tenkte ikke på jpeg. Det er forresten ikke grunnen til at det er treigt, rot med kvote hos isp gjør at jeg har max 10kb/s. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Er det ikke stress å sitte med så liten plass? Liker å ha albuene på pulten jeg. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Er oppe og kjører nå, måtte dra'n ned litt tidligere idag fordi iptables oppfører seg rart. Kanskje reglene er litt for strenge? Jeg tror at dere med lov og rett kan synge "You are an idiot!" sangen til meg. Glemte å sette filter reglene i NGT routern etter at jeg resatte den Jeg skal si meg enig i at det så fryktelig trangt ut hos zyp, blir man ikke sliten av sånt? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Vel her er "bulen" min... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg skal si meg enig i at det så fryktelig trangt ut hos zyp, blir man ikke sliten av sånt? Neida, vanligvis sitter jeg på to stoler (egen stol til føttene). Akkurat nå sitter jeg med føttene på en krakk, og den ene albuen hviler fint på magen. Den andre hviler på bordet, det går greit det. Det jeg regnet med noen skulle kommentere er stolen jeg sitter på, som dere ser har jeg sittet litt mye her. :!: Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Orker ikke finne frem digitalkameraet, så får forklare det i stedenfor: 15" LCD og shuttle, 15" TV, masse CDer som ligger løst rundt på skrivebordet, sammen med masse forskjellige flasker (og der er virkelig forskjellige, programmerer kassasystem til datapartyet mitt så går amokk med strekkodeleser engang i blandt). På gulvet ligger det masse klær, men akkurat nå er det ganske greit her. Alle klærna mine ligger i sekken jeg hadde med meg når jeg var på leir forrige uke Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Du kan finne kameraet i morgen. Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Juhu, her er mitt skrivebord (jeg bruker et "CC Mini USB tastatur", om noen lurte ) www.home.no/tubamann/imag0059.jpg Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Og hvor mye måtte du betale for det? Forresten kan du gjøre som jeg og skru av tastatur-hyllen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå