Gå til innhold

Non virtual desktop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjekt å se at flere bruker dualscreen.

Skal se om ikke jeg får mekka noen bilder senere i dag, eneste kameraet jeg har er et videokamera, kobla til capture som et hiqual webcam. ;)

Har egentlig ikke kommet i orden ennå, kom hjem fra ferie torsdag. :p

EDIT: There you go: http://zyp.jvnv.net/pics/

æsj, png. Tok evigheter å laste ned. Bruk JPEG til bilder du..... :|

Ellers så er det *stress* å gå inn på eksterne sider for å se bilde, lettere slik

jeg og Bøb gjorde, ha en lite bilde i tråden :)

Og Egil.......... Du vet hvor skuffet jeg er, skuffet, skuffet, skuffet. :(

Lenke til kommentar
Er oppe og kjører nå, måtte dra'n ned litt tidligere idag fordi iptables oppfører seg rart. Kanskje reglene er litt for strenge?

Jeg tror at dere med lov og rett kan synge "You are an idiot!" sangen til meg. Glemte å sette filter reglene i NGT routern etter at jeg resatte den :p

Jeg skal si meg enig i at det så fryktelig trangt ut hos zyp, blir man ikke sliten av sånt?

Lenke til kommentar
Jeg skal si meg enig i at det så fryktelig trangt ut hos zyp, blir man ikke sliten av sånt?

Neida, vanligvis sitter jeg på to stoler (egen stol til føttene).

Akkurat nå sitter jeg med føttene på en krakk, og den ene albuen hviler fint på magen. :p

Den andre hviler på bordet, det går greit det.

Det jeg regnet med noen skulle kommentere er stolen jeg sitter på, som dere ser har jeg sittet litt mye her. :!:

Lenke til kommentar

Orker ikke finne frem digitalkameraet, så får forklare det i stedenfor:

15" LCD og shuttle, 15" TV, masse CDer som ligger løst rundt på skrivebordet, sammen med masse forskjellige flasker (og der er virkelig forskjellige, programmerer kassasystem til datapartyet mitt så går amokk med strekkodeleser engang i blandt).

På gulvet ligger det masse klær, men akkurat nå er det ganske greit her. Alle klærna mine ligger i sekken jeg hadde med meg når jeg var på leir forrige uke :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...