Ausat Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg er rett og slett litt nyskjerrig på hvordan deres arbeidsrom, eller såkalt "nerde-bule" ser ut der hjemme, så post et bilde Selv er kameraet mitt helt kaputt, men vi får se om jeg får fiksa det snart... Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 enkel beskrivelse, cola-flasker, gamle matrester, og et salig rot. Keyboard, mus og skjerm er ren. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Jeg tør ikke laste opp bilde av hvordan "nerde-bula" mi ser ut. Eh,jo jeg kan vel besrkive litt. ettersom han som posta før meg gjorde det. fult askebeger(snus og røyk) -litt- aske på gulvet. 6-7 glass. masse nesten tomme juice kartonger. tomme røyk pakker litt rundt. seng -midt- på gulvet (liker å ligge i senga å se på filmer) søpel av en annen verden rundt senga(tør ikke se under) masse cd-er liggende rundt. og til sist. -nok- tomme cola flasker. EDIT2: Pluss masse klær liggende rundt. Endret 7. august 2004 av JuZt3r Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Nerdebula Her er nerdebula mi. Jeg har inntrykk av at jeg er ryddigere enn en del andre av min art. Jeg lar sjeldent søppel ligge å flyte, siden søppelbøtten er rett ved siden av meg. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 NerdebulaHer er nerdebula mi. Jeg har inntrykk av at jeg er ryddigere enn en del andre av min art. Jeg lar sjeldent søppel ligge å flyte, siden søppelbøtten er rett ved siden av meg. Kryssord leksikon? ... Bilde av jente på motorsykkel? Hææ? Hva er dette Neophus!? :| Her er rommet mitt. Helt til høyre har du Linuxboxen min, mens Lillebror bruker G5'en til venstre. Vi pleier å sitte å "hacke" sammen - ganske koselig (Han tegner, jeg skriver på forum, akuratt nå iallfall) - Midt imellom boksene har du laptopen min. Den er ikke på... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg må få tilføye at bak bokhyllene til Velmont står det to pc'er som surrer dagen lang.. Hva med et bilde fra "backstage" Velmont? Det er jo ikke akkurat mye plass til å hacke der Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Kryssord leksikonet og caplex'en tok jeg fra bokhylla på stua til å sette viften på. Bildet med motorsykkelen og dama fikk jeg med en god venn for noen år siden, så jeg har valgt å la det henge. Fancy teppe Velmont. Endret 8. august 2004 av Neophus Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det er allerede en tråd som har pågått lenge som omhandler dette.... søk litt så finner dere den Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det er allerede en tråd som har pågått lenge som omhandler dette.... søk litt så finner dere den Vi som bruker *nix er jo helt spesielle, så vi må jo såklart ha en egen tråd, der vi viser våre egne nerdebuler. Blir jo blasfemi om vi skal blande oss med dere som bruker Windows. :S Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Det er allerede en tråd som har pågått lenge som omhandler dette.... søk litt så finner dere den Vil gjerne se den også jeg. Url? Fant så mye rart når jeg søkte Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Ingen flere som legger ut? Skuffende Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Var alle så AMAZED av mitt rom? Så ryddig og fint at ingen tør legge ut sine rotehuler?? :| Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Aha! Pc'en foran, LP spillern bak [EDIT] flyttet til home.no, den burde virke. Endret 17. august 2004 av Bøb Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Fønker ikke den servern der nå, tydligvis Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er oppe og kjører nå, måtte dra'n ned litt tidligere idag fordi iptables oppfører seg rart. Kanskje reglene er litt for strenge? Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er det reklame for ringnes jeg ser på gulvet der? Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Reklame? Pøh, man kan da knapt se den! Dessuten var jeg tom for Elephant Beer... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ingen flere som legger ut? Skuffende http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162298&hl= Der ligger det masse rart. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Noen som nevte ølreklame? http://gustav.velmont.net/~egil/pult.jpg Ja, MS-logoene er ekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå