FenrisC0de Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 lastet ned Anarchy Online, håper det er noe bra Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Forresten, er det mulig å prøve ut anarchy online uten å skrive inn kreditt kort nummer? Lenke til kommentar
BlackMoney Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 jeg har ikke kredit kort , bare bankkort så av den grunn kan jeg ikke betale med det på swg. så jeg lurte på om noen hviste hvor man får tak i game cards i norge??? pliz jeg vil så gjærne spille det. Lenke til kommentar
BlackMoney Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 jeg har ikke kredit kort , bare bankkort så av den grunn kan jeg ikke betale med det på swg. så jeg lurte på om noen viste hvor man får tak i star wars galaxies game cards i norge??? pliz jeg vil så gjærne spille det. Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Sjekk ut RYL: her Det er et ganske kult MMORPG, men dessverre har en del lag... Det har et genialt spell-system, så det er verdt en kikk for dere som liker å spille mage. Websiden er ganske belasta, men prøv igjen! Endret 9. august 2004 av PinneVed Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 lastet ned Anarchy Online, håper det er noe bra Desverre du må skrive inn kort nr. Men du lar vel ikke det stoppe deg?! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 har ikke kort, så jo.. det stopper meg.. hehe bare bankkort. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 har ikke kort, så jo.. det stopper meg.. hehe bare bankkort. ah :/ du kan velge andre måter og betale på og ikke at du må betale for 7 dagers trail hehe Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Takker for alle svar. Lastet ned Dark Age of Camelot 7 day trial fra file planet, som visstnok er hele spillet bare at jeg får 7 dagers gratis spilling. Man må alikevell oppgi billing information, og de har noe likende paypal, så dette så bra ut, helt til jeg så at denne løsningen bare støttet 3 eller 6 månders betaling, og jeg er ikke keen på å bruke 400,- på noe jeg ikke vet om jeg vil spille en gang! Sendte mail nå å spurte om det var mulig å ordne noe.. Tøys og tull. DAoC støtter både 1 måned, 3 måneder, 6 måneder og 1 år. Har selv spilt dette i godt over 1 år nå. Kan forresten trygt anbefale dette spillet. Men hvis du virkelig vil spille det så burde du heller kjøpe deg den europeiske versjonen på feks Elkjøp. Får hele spillet i tillegg til alle ekstra pakkene for rundt 300-400 kronasjer, så er absolutt ikke dyrt. Dette er et krem spill av klasse. Som sagt, har spilt det i over 1 år nå, og er laaangt fra lei ennå. edit: Glemte å si det at 99% av alle mmorpg krever at du fyller inn kreditkort informasjon før du får spille. Både pga sikkerhet og at du skal få lettere lyst til å spille mer etter de 7 dagene, eller 30 dagene når du kjøper spillet Endret 9. august 2004 av DavidH Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Tror det finnes pre-paid game cards til Anarchy også, så du kan spille uten kreditt kort. Send en mail til spiderman og hør. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 har ikke kort, så jo.. det stopper meg.. hehe bare bankkort. ah :/ du kan velge andre måter og betale på og ikke at du må betale for 7 dagers trail hehe ja det kan man, men ikke før etter han har skrevet inn kreditt kort nummer :!: Til DavidH, jeg lastet ned spillet, og valge paybycash, så lenge jeg valgte norge, og ikke USA, så kunne jeg ikke velge 1 måned av gangen med paybycash.. derfor ble det litt kluss og knurr.. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 du kan jo sjekke ut dette her og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå