Gå til innhold

Massive Multiplayer Online Role playing games?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk ut RYL: her

Det er et ganske kult MMORPG, men dessverre har en del lag...

Det har et genialt spell-system, så det er verdt en kikk for dere som liker å spille mage.

Websiden er ganske belasta, men prøv igjen!

Endret av PinneVed
Lenke til kommentar
Takker for alle svar.

Lastet ned Dark Age of Camelot 7 day trial fra file  planet, som visstnok er hele spillet bare at jeg får 7 dagers gratis spilling. Man må alikevell oppgi billing information, og de har noe likende paypal, så dette så bra ut, helt til jeg så at denne løsningen bare støttet 3 eller 6 månders betaling, og jeg er ikke keen på å bruke 400,- på noe jeg ikke vet om jeg vil spille en gang! Sendte mail nå å spurte om det var mulig å ordne noe..

Tøys og tull. DAoC støtter både 1 måned, 3 måneder, 6 måneder og 1 år. Har selv spilt dette i godt over 1 år nå. Kan forresten trygt anbefale dette spillet. Men hvis du virkelig vil spille det så burde du heller kjøpe deg den europeiske versjonen på feks Elkjøp. Får hele spillet i tillegg til alle ekstra pakkene for rundt 300-400 kronasjer, så er absolutt ikke dyrt. Dette er et krem spill av klasse. Som sagt, har spilt det i over 1 år nå, og er laaangt fra lei ennå.

edit: Glemte å si det at 99% av alle mmorpg krever at du fyller inn kreditkort informasjon før du får spille. Både pga sikkerhet og at du skal få lettere lyst til å spille mer etter de 7 dagene, eller 30 dagene når du kjøper spillet ;)

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
har ikke kort, så jo.. det stopper meg.. hehe bare bankkort.

ah :/ du kan velge andre måter og betale på og :) ikke at du må betale for 7 dagers trail hehe

ja det kan man, men ikke før etter han har skrevet inn kreditt kort nummer :!:

Til DavidH, jeg lastet ned spillet, og valge paybycash, så lenge jeg valgte norge, og ikke USA, så kunne jeg ikke velge 1 måned av gangen med paybycash.. derfor ble det litt kluss og knurr..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...