Erlendz Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hva koster det egentlig å bruke wap? Tenker da på via gprs. Hvordan måles dette? Er det pris avhengig av hvor lenge jeg er online? Eller måles det i hvor mye jeg laster ned? Noen som kan lære meg litt om hvordan dette måles osv? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 vanlig wap måles etter hvor lenge du er online, slik som på modem. GPRS har derimot den fordelen at du betaler for hvor mange KB du laster ned. Prisene varierer etter hvilken teleopperatør du har. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Ok. Takk for fint svar Når jeg går inn på Gprs-info på min M65 står det samlede data: 729KB Vil dette da si at jeg har lastet ned så mye? Tatt fra senses sider: GPRS (500-1000 KB pr. måned) 0,035/KB Vil dette si at jeg har brukt for ca 25kr? Er ikke det at jeg er så veldig nøye på hvor mye jeg har brukt, men lurer på bare av ren interesse. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 stemmer nok det ja. Men husk at hvis du laster ned "gratis" javaspill, polytoner, bilder osv. koster Kb pris å laste ned Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Ok Takk igjen Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Flyttes til operatører og tjenester då det er snakk om tjenester i nettet og ikkje ein spesifikk mobil Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Les denne fantastiske artikkelen hos amobil.no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå