Fedje Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 trenger hjelp til nedkjøling jeg lurer på og kjøpe meg ei vifte, blir så innmari varmt på rommet når pc'n står på hele dagen. men jeg har ikek plass til en vifte og lurer på om det ville gått greit og bare borret et stort hull i kabinettet som passet til vifta og bare skrudd den fast? Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 hva slaks vifte snakker vi om? det blir ikke kaldere på rommet dit om du setter en vifete i pcen, heller varmere Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Hvis det blir for varm på rommet vil ikke en vifte i pcen hjelpe deg. Blir det for varmt i PCen, da lager du et hull (og setter i en vifte )! Endret 8. august 2004 av LOZER Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvis det blir for varm på rommet vil ikke en vifte til i pcen din hjelpe deg. Blir det for varmt i PCen, da lager du et hull! Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 bruker man ikek vifter til og gjøre det kaldere i pc'n da? er jo pc'n som gjørt til at det blir 40 grader her inne Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvis du har 40 grader som romtemp, hva er da pc tempen din? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 nooneknows... hehe, var litt overdrevent men rundt 30 grader vil jeg si Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 bruker man ikek vifter til og gjøre det kaldere i pc'n da? er jo pc'n som gjørt til at det blir 40 grader her inne Man bruker vifter til å flytte den varme luften ut av kabinettet, og dermed blir det kaldere i kabinettet og varmere i rommet. Så hvis du har noe håp om at flere kabinettvifter skal gjøre rommet kaldere, tar du nok grundig feil. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 nooneknows... hehe, var litt overdrevent men rundt 30 grader vil jeg si hva med å kjøpe en stor gulvvifte da? da synker rom temp'en din hvertfall. men et hull bak for å dra ut luft og et foran for å dra inn luft er å anbefale.. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 ja, det var noe sånt jeg tenkte på da. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Modd en diger vifte inn i veggen, slik at den suger den varme lufta ut av rommet Husk filter da, og ikke la den spinne for fort slik at ting blir dratt med ut. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 jaja, kunne jo vert en ide, noen som har et bra forslag? viften skulle helst vert med en diameter på 1 meter, burde ikk eha noe stort lydutslipp maks 12 db Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har samme problemet, men ser en langt enklere løsning på problemet enn deg. Når rommet blir varmt så kan du jo kanskje prøve å åpne vinduet eller på en annen måte lufte ut? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 sitter som ofte om natta og spiller, åpner jeg vindu kommer det en hayg me dritt go dyr av alle mulige slaks sorter inn og setter seg på skjermen. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 sitter som ofte om natta og spiller, åpner jeg vindu kommer det en hayg me dritt go dyr av alle mulige slaks sorter inn og setter seg på skjermen. "insketsfilter\netting" i vinduskarmene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå