Co0O Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Har et par Monitor Audio 14 høyttalere jeg kjøpte på HiFi-klubben på begynnelsen av 90-tallet. Har lyst å bruke dem som fronthøyttalere i et surroundoppsett, men lurer på om det fins senter+bakhøyttalere som passer til disse? Har en Denon AVR-1803 receiver, de låter fett på denne i stereo. Kan Monitor's Bronze-serie være noe, eller bør jeg kanskje bare glemme det og kjøpe alt nytt? I så fall: hva fins det på markedet som ligner lydmessig på disse? Og fins det i det hele tatt noen MA-forhandlere i Norge i dag? Endret 7. august 2004 av cosmo03X Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Monitor audioene er fine de. Du kan bruke mer eller mindre hvilken som helst monitor audio høyttaler i surround oppsettet ditt. Alle monitor audio høyttalere har mer eller mindre samme klang-karakteristikk. Bronze passer godt sammen tror jeg.... Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Ok, men da er spørsmålet: hvem forhandler MA? Søkte på Kvasir, fikk ingen relevante treff.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå