Gå til innhold

Tilbakemelding på min hjemmeside..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nok ta av silkehanskene her desverre:

Header

De fleste som har lært litt om livet om hva det svake kjønn kan finne på å bruke til tilfredsstillelse, så ja, tror jeg lett den blå tingen til høyre i header kan forveksles med noe det ikke er. :p Hva er det forresten?

Synes ikke den der simulerte koden til venstre heller tok seg noe bra ut, om du skal ha den der, fjern skyggeleggingen på den, og demp den veldig ned.

"Zoot" i header ser ut til å ha et sterkt preg av (dårlig) jpg-komprimering.

Menyen

Underline på lenkene i menyen MÅ bort. Lenkene ble finere når en fikk dem til tilstand visited, kanskje du bare burde ha dem slik i utgangspunktet. Synes også det er unødvendig å ha forskjellig formatering på lenkene i menyen, etter om de er besøkt eller ikke, men det er da min mening.

Design generelt

Designet blir nok alt for kjedelig desverre. Tre bokser med sort border, uten padding (!) blir nok litt i det minste laget.

La også merke til at siden var _veldig_ smal, det trenger i og for seg ikke gjøre noe, men da bør du iallefall få litt mer liv i designet.

Innholdsformateringen på hovedsiden (jeg tar bare med denne) var nok desverre ganske grusom. Blanding av liten tykk verdana, og stor og tynn Times er nok ikke den beste kombinasjonen. Alt blir veldig rotete og sammentrykket. Prøv å få mer "luft" til innholdet ditt.

Fargevalget er så som så. Personlig synes jeg blåfargen blir for sterk.

Koden

Hvorfor i all verden har du <html> og <body>-start tagger TO ganger? Virker som dette blir inkludert vha php, am I right? Menyen din bør også settes opp i lister.

Beklager den krasse kritikken, jeg er bare ærlig.

EDIT: Og nei, du har ikke laget hjemmesiden din i php. Du har "skrevet" den i HTML og CSS og bruker php til å inkludere innholdet ditt.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Må si meg veldig enig med PoleCat på alle punkter.

Reagerer dessuten på koden din.. Hvorfor kommer DOCTYPE-deklarasjon så langt ned på siden? Fiks scriptet du bruker til dette! ;)

Fargevalg og typografi: Kanskje noe av det kjedeligste jeg har sett noen gang. Så liten, bold Verdana passer ikke noe sted, og er lite leservennlig. Knall rød, knall blå og knall svart lager stygge kontraster.

P.S. "Håpe på å ehm, ikke hvere jomfru da lengere hehe" <-- Få en venn som er flink i norsk til å lese korrektur for deg.. ;)

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar

EeeeeK! :!:

Det var mye stygt om siden min :blush:

Har prøvd å fixe på bannern. :whistle:

Noe forslag til hvordan texten på siden min bør hvere? :hmm:

Edit:

Å den blå saken på banner'n er en BONG. Eller på godt norsk, vannpipe.

Brukes til og røyke harsj.. :p

Endret av Mellet
Lenke til kommentar

Jepp... Da funker margen.. var bedre slik..

Var ikke bra med teksten klint inn til den svarte streken..

linker som bare har understreking ved hover er lurt/fint :)

hvis du fixer CSS, anbefaler jeg at du lager ett skikkelig CSS oppsett i en egen fil som du bruker...

Hmm, hva mere du da?..

Jeg har en .css fil.. style.ccs

Som jeg bruker får å hente mine "stiler"..

Endret av Mellet
Lenke til kommentar

Syns siden er veldig smal og liten. Men ble bedre når du fikk inn litt padding :thumbup:

Den htmlkoden eller hva det skal være i header forsvinner nesten helt når det står ZOOT med overdreven facy ettellerannent fancy bak. Det flyter ikke helt sammen og headeren ser 2delt ut

Ang. kode:

Sett linker i en liste, syns ikke noe om den "logg-inn" i menyen. Det er jo bare du som skal bruke den uansett. Menuen er jo der for at folk skal navigere seg rundt på sidene som de kan bruke. Derfor passer det seg ikke inn at du har en egen logg-inn-kun-for-meg. Siden det er bare du som skal bruke den kan du jo heller bare husker adressen index.php?side=loginn ;)

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å gå inn på "Main", blir jeg møtt av;

Kunne ikke koble til hjemmeside!

Server er nede. Prøv igjen senere.

Hvorfor? Hvorfor skjer dette? Og hva er grunnen til blandingen av norsk og engelsk i menyen?

Lenke til kommentar

Synes fortsatt at siden er kjeeeeedelig!

- Få inn mer detaljer! Særlig i header (den suger fortsatt). En usynlig kodeblokk og en vannpipe er liksom ikke nok for å skape en interessant header.

- Bedre blå/rødfarge.

- Siden er fortsatt ALT for smal.

Og, som det blir påpekt i et par poster her: skrivefeil trekker inntrykket av siden ENORMT ned. Fiks det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...