Hi-Fi123 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Noen som kan hjelpe meg med modding av x-box v 1,4. Har kjøpt inn Aladdin live chip, og hvis jeg har forstått dette riktig så er det kun en ledning som skal loddes, nemlig DO, stemmer dette?Problemet mitt er at når jeg starter opp boxen så står det bare og blinker rødt og grønt i eject knappen og ingen ting kommer opp på skjermen. Hva har jeg gjort feil? Er takknemmelig for alle svar. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hei. Er ikke så godt å si hva som er problemet ditt. Min erfaring når det gjelder modding av X-Box, er at det er uhyggelig viktig å sette seg inn i hvordan det gjøres på forhånd. Ta en titt på denne siden. Skulle ikke forundre meg at du finner svaret ditt der. Håper du finner ut av det. http://www.xbox-scene.com Lenke til kommentar
autoing Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har du sjekket her ? : http://www.aladdinchip.com/ Kan være en ide å bruke D0 punktet på undersiden av HK'et siden det er større og gir bedre kontakt ! Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Fire ledninger skal loddes, pluss pin-sett. Du skal lodde D0, BT, L1, L2. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 du må vel legge inn dash og sånt også vel? Lenke til kommentar
Hi-Fi123 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 På denne versjonen skal vel ikke BT, L1, L2 loddes?Hvis jeg har forstått dette riktig. Jeg har lest på alle disse sider og jeg har lodda på baksiden av kortet, men det vil ikke fungere.Jeg er også sikker på at det er versjon 1,4 siden det er strøm på plugg 9 og jord på plugg 2. SÅ PLEASE HELP ME hvis det er noen derute som vet noe om dette. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Joda, BT, L1 og L2 skal også loddes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå