JR Ewing Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hm, til og med her, i Levanger, har vi BigBite. (Et rimelig lite sted i Nord-Trøndelag) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Drar til stavanger for å besøke farmor og farfar avogtil, støttes! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Anbefaler å tipse alle venner og bekjente om denne siden så det blir lit fart på sakene, hvis det viser seg at mange stavangerfolk gjerne vil ha bigbite, så tipses ledelsen i bigbite om siden og kansje de vurderer å åpne en restaurant i stavanger. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ingen fikser så gode baguetter som "Lundbaks" på sortland. Du mener vel lundbakk kiosk? Dere kan få en bigbite av oss her i tr.heim:) Btw: kan ikke si at bigbite er en god kulinarisk opplevelse. Jeg mener, den concarne/tacobaguetten ettellerannet som er smurt med noe som ligner smør eller peanøttsmør skal smake kjøtt!1? Nei, det er desverre liten forskjell mellom bigbite og mcdonalds, det eneste er vel at bigbite ikke har "gummiloff" som dekker fyllet. Muli jeg får en del mot meg nå men det var waffal min mening Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ingen fikser så gode baguetter som "Lundbaks" på sortland. Du mener vel lundbakk kiosk? Haha, yeah..sure.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 hakke peiling om vi har det her i byen .. og jeg bryr meg ikke .. men vi har subway ... så STFU! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Innen 2006 skal de ha lokaler i stavanger. ifølge dem selv Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Det er jo altfor lenge til! Men gledelig nyhet var det! Kjør på med støtter, så kansje de velger å prioritere stavanger! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Her om dagen så jeg en bigbite reklame bak på en buss i stavanger, kolumbuss, hvorfor har de reklame der de ikke har lokaler?? ---------------------- støttes!! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Big Bite er fantastiske! I Trondheim har vi tre stykk 4. City syd City Lade På merkur sentret KBS Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Big Bite er fantastiske! I Trondheim har vi tre stykk 4. City syd City Lade På merkur sentret KBS I trondheim er det 6 stk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Nei, det er kun 4 stk i Trondheim. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Han tenker vel på den torgkvartalet på stjørdal og kanskje denn på magnet ved levanger. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg bor i Levanger, og det er jo 5 mil fra Trondheim.. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Her om dagen så jeg en bigbite reklame bak på en buss i stavanger, kolumbuss, hvorfor har de reklame der de ikke har lokaler?? Finnes vel i sandnes? på vågen 33. Kansje det reklamen var for? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Big Bite har feil salat i baggisene sine. Den er på en måte for frisk og "sprø". Men det er vel smakssak. Let's eat Deli er de som kan det der med å lage skikkelige baguetterz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Her om dagen så jeg en bigbite reklame bak på en buss i stavanger, kolumbuss, hvorfor har de reklame der de ikke har lokaler?? Finnes vel i sandnes? på vågen 33. Kansje det reklamen var for? Joda. Og bruker de hansker; nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå