fargoth Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Som de fleste vet så har Stavanger desverre ingen bigbite restaurant, dette er veldig synd. www.jatilbigbite.tk er laget sån at vi i Stavanger kan vise at vi gjerne vil ha en sån restaurant, så gi din stemme nå! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg er ikke fra Stavanger, men synes seff at Stavanger burde få ha en Big Bite. Skal jeg stemme? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 I Bergen har vi BigBite minst to plasser ihvertfall , synes litt synd på dere. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hva slags mat selges på bigbite? har aldri hørt om dem Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Tre Lagunen storsenter, Xhibition, Bergen storsenter Det selges subs (baguetter med valgfritt pålegg og grønnsaker), og smørbrød/toast. Billig og god mat. Ikke vanlige baguetter da. Endret 7. august 2004 av darkness| Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Og baguettene måles i fot!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 PS. Ikke gå på den på xhibition. Hun ene som jobber der er helt blåst. Hun jobber driiiittreigt. "Pynter" på pålegget, og er blææærh. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Syns generelt at BigBite lager jallabaguetter i forhold til på Bon Appetit. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Nei, big bite er jo myyyee bedre Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Stemte jeg, selv om jeg aldri sansynligvis vil spise der. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er Big Bite det samme som Subway? Eller har jeg misforstått noe? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ingen fikser så gode baguetter som "Lundbaks" på sortland. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Faen ta dere. Nå vil jeg ha baguette. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Faen ta dere. Nå vil jeg ha baguette. Muaha, vedder på at det var den skjulte meningen med denne tråden! :sånndjevelsmiley: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 skjult reklame ^_^ forøvrig er jeg imot alle tiltak som kan få meg til å bruke mer penger på mat ute når det fremdeles ligger mer enn 1/2 brød i boksen hjemme Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Støtt opp folkens, la oss vise at bigbite også er velkommen i stavanger! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Big Bite er fantastiske! I Trondheim har vi tre stykk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Please, Big Bite kan ikke konkurere med "Godt Brød". Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Please, Big Bite kan ikke konkurere med "Godt Brød". Men er det Godt Brød i resten av landet? fargoth: Voter om du smeller med at det skal komme big-bite til Hamar også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå