magnus85 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er det noen der som kan sende meg en patch til Pinnacle 9, oppgradering til verson 9.0.0.8 eller hva det var. Har ikke mulighet til å laste ned fra pinnacle så om noen kunne sendt meg den hadde det vært fint! På forhånd takk Magnus min mail er: [email protected] Lenke til kommentar
jocke Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hvilken Pinnacle-"versjon" da? Finnes uttallige 9-versjoner. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 V. 9.0.0 Tror den er litt gammel, har litt problemer med stabilitet på programmet, samt at jeg ikke får brent. Hadde ikke dette problemet med v.8!?!.. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har ikke mulighet til å laste ned fra pinnacle så om noen kunne sendt meg den hadde det vært fint! Ikke noe problem å laste ned fra Pinnacle hvis man har serienummeret og lovlig versjon, siste versjon er forresten 9.1.2.15d. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Men internett koblingen min detter ned hele tiden da jeg skal laste ned fra nettet. Den funker kun da jeg laster ned mail. Hvor stor er filen egentlig? Har sendt mail til pinnacle med serienr mitt, har spurt om de kunne sende den per mail. Noen som gidder å sende en? Er det problemer med 9.0.0 versonen? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvor stor er filen egentlig? Fila er 47521KB stor, litt heftig å ta på mail vel. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ikke last ned den nyeste patchen! Følger bare med masse crap du ikke trenger, samt det tar mye plass. Da jeg oppdaterte ble bare pinnacle 9 verre. Måtte reinnstallere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå