Gå til innhold

Doom 3 duct tape mod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva folk mener, men jeg kan ikke si at det er juks å bruke den, den senker bare nervøsiteten din i spillet. Når du har en Lommelykt festa til Maskingeværet, er det lettere å drepe et monster som kommer overraskende på deg. Jeg vil ikke legge inn moden før jeg får høre andre sine meninger om dette. Synes dere det er juks eller bør jeg legge den inn?

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Klart det er juks. Utviklerne av spillet har nok sittet og diskutert dette med lys, mørke, lommelykter og sånt og kommet frem til at lys ikke skulle monteres på våpen.

Lommelykten er uansett kraftig, 2 slag og selv de feite zombiene detter.

Blir vel strengt tatt litt drøyt å kalle det juks. Det er jo opp til den enkelte spiller å avgjøre hvilken opplevelse man vil ha. Man "lurer" jo bare seg selv

Lenke til kommentar

kan ikke kalle det juks så lenge du spiller mot deg selv, hadde dette vært multi-player så hadde det vært en helt annen sak.

Men ID-software har nok tenkt på dette, og mener at du vil få en bedre spillopplevelse hvis du ikke bruker den, dvs. du må bytte mellom lommelykt eller våpen.

Lenke til kommentar

Jeg skal iallefall bruke den!

Dersom en Marine ikke kan klare å holde opp en lommelykt og et våpen samtidig så er det noe galt et sted. Bryr meg veldig lite om at det visstnok skal ødelegge spillopplevelsen, dette bare øke realismen syns jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...