Gå til innhold

Iiik skal ha ny pc

Anbefalte innlegg

Vill dette opsette virke bra på spill osv...

Kabinett: In-Win X710 Medium Tower ATX Sort Kabinett m/300W Power og USB/LCD i front

Hovedkort: Gigabyte K8NSNXP-939 nForce3 250 ATX/S-ATA/Dual-GB-LAN/8ch-LYD/1394B/

CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED Socket 939 512KB cache

RAM: 1stk Corsair XMS PRO3200 DDR-DIMM 1024MB 64Meg x 8, 400MHz, with LED, 3-4-4-8

Harddisk: Seagate 200GB S-ATA 7200RPM Barracuda 7200.7 Plus 8MB cache

Skjermkort: Powercolor Radeon 9800 Pro 128MB AGP DVI-I, TV-out Retail

Dvd/Cd: Samsung DVD-spiller IDE DVD16x/ CD48x Intern, bulk, sort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ernoe som ikke stemmer helt her:

Du har bra hovedkort og prosessor, men så har du skikkelig treig RAM, med mindre du har skrevet feil.

Hva er det du babler om? Fyren har jo listet opp ein PC3200-brikke. Funker jo som ost i smør.

Lenke til kommentar

Du har bra hovedkort og prosessor, men så har du skikkelig treig RAM, med mindre du har skrevet feil.

Hva er det du babler om? Fyren har jo listet opp ein PC3200-brikke. Funker jo som ost i smør.

Du kan ikke mene det? eller, jeg skal være noe enig, men hva er vitsen med EN brikke, som er dyrere enn 2 512 brikker, og har endel høyere timings enn nødvendig. 1gb brikke er bare surr. Corsiar TwinX3200XL 2-2-2-5 koster ca 3000, og er helt klart verdt pengene. Lave timings på Athlon 64 systemer er et must, mener nå jeg! ;)

Lenke til kommentar

Du kan ikke mene det? eller, jeg skal være noe enig, men hva er vitsen med EN brikke, som er dyrere enn 2 512 brikker, og har endel høyere timings enn nødvendig. 1gb brikke er bare surr. Corsiar TwinX3200XL 2-2-2-5 koster ca 3000, og er helt klart verdt pengene. Lave timings på Athlon 64 systemer er et must, mener nå jeg! ;)

Hvis man f.eks. bare har èn slot ledig. Men mitt poeng med posten, var å informere om at brikken ikke var treg, som kennethdammyr sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...