Dimitrij Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Har prøvd å bruke kameraet ved noen bandøvinger, men lyden er veldig høy når vi spiller. Kan mikrofonen ta noensomhelst skade av høy lyd? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ehm.. Er ikke 100% sikker, men ville ikke tro den skulle ta noen skade, har aldri hørt om dette iallfall.Da skal lyden være ekstremt høy. Hmm, har vel en del med mikrofonen isåfall... Velvel. Jeg har hatt mikrofonene mine i ganske så støyende omgivelser. De har ikke tatt skade av det Tror ikke du skal tenke på det jeg.. Lenke til kommentar
jmnj Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Vet at de fleste kameraer har autokompressor, ved høye lyder. Når dere guffer på vil lyden bli lavere, og balansen ganske bra. Men i rolige partier (hvis dere har det) så kan kompresjonen opphøre, og lyden bli sterkere. Mye "pusting" altså, da kompresjonen ikke er beregnet på den typen lyd. Men det skader ikke kameraet. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Ved ekstremt høy lyd så kan mikrofonen ryke. Jeg har sett på TV at en mikrofon døde helt når en F1 bil startet. Hvis det gjør veldig vondt i ørene uten hørselsvern så tenk på at mikrofonen sikkert ikke liker det så godt den heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå