maradona Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Etter at jeg kom hjem fra LAN begynte plutselig pcen min med jevne mellomrom å pipe og dure noe sinnsvakt. Noen som har peiling på hva som har skjedd? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Alt fra A til Å kan jo ha skjedd. Det første jeg hadde undersøkt er om alle viftene går som dem skal. Pc'n kan jo ha fått seg en liten "dunk" som noe kanskje ikke har tålt Hvor kommer pipelyden i fra? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Fra selve pcen, altså sånne pipelyder som man kan høre uten høyttalere... Tror nok det har kommet en liten smell ja... Men ingenting ellers er galt med den Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Kommer det fra hovedkortet? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Fant ut at pipinga starta etter å ha spilt et spill hvor man holder på en knapp på tastaturet lenge(Far Cry) Når jeg avslutter spillet, kommer det med jevne mellomrom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå