Gå til innhold

Program til å måle tid

Anbefalte innlegg

Heisann, beklager den noe klønete overskriften men jeg kom ikke på noe bedre.

Jeg har en jobb der jeg skriver timer selv og sitter mye foran datamskinen, ett program til å holde styr på hvor mye tid jeg har brukt hadde vært nyttig. I sin aller enkleste form, bare en start/stopp-knapp jeg kan trykke på når jeg starter og slutter og jobbe. Men jo flere ekstrafunksjoner jo bedre.

Ekstrafunksjoner jeg kunne tenke meg:

Når det avsluttes, skrive antall hele timer i en database, og overføre minuttene til neste dag, slik at jeg får en liste på slutten av måneden over antallet timer jeg har jobbet.

Mulighet til å legge på minutter for da jeg feks tar telefonen og ikke er ved maskinen.

Mulighet til å automatisk logge tid om jeg er aktiv på visse nettsteder.

osv, osv.

Alt er av interesse.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm ikke lett det du sier der. Et Søk på Download.com gjør nok susen. Forhåpentligvis.

Har prøvd noen av prgrammene der, er forsåvidt ett par av de som har stopp start, men de har ingen av de andre funskjonene, og veldig mye annet, slik at det blir tungvint og diger å ha de kjørende. Så jeg håper på å finne ett mer "strømlinjeformat" program, men takk for tipset.

Skal sjekke ut sourgeforce også.

Og skal skrive ett innlegg på VB-forumet litt senere, tusen takk for alle tips hittil.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...